četvrtak, 11. svibnja 2017.

Manzara fashion

Dragi šminkoljupci! Već neko vrijeme razmišljam o uvođenju novih tema na blogu. Jedna od njih bi bila i outfit postovi iako takav post nisam pisala već četiri godine. Ok, tada je bilo više slika nego riječi.

Danas sam za prvi fashion post odlučila predstaviti Manzaru, međunardnu internet trgovinu s trendy ženskom odjećom. Manzara je prisutna na više europskih tržišta a njihovim modnim smjernicama ih prati više od 250.000 ljudi koji imaju priliku kupiti kvalitetnu odjeću po zadnjim modnim trendovima. Također na stranici Manzare možete naći: bluze, tunike, haljine, modne dodatke i vjenčanice. Za prvi post, odlučila sam predstaviti haljine koje su meni nakon hlača drugi najdraži odjevni predmet:


                                

                                      

                                          

                                

                   

   

                           

                                      

                                 

                           

                                     

                                        

                           

                             

Kao što možete vidjeti, odabrala sam uske, lepršave  i čipkane haljine kakve i sama volim a izbor je daleko veći na internet stranici. Ovo su haljine koje se mogu nositi u svakodnevnim i svečanim prigodama.

S obzirom da je vrijeme od krizma, maturalnih zabava i  vjenčanja tek pred nama, u ponudi koju ima Manzara svatko može naći nešto za sebe, u različitim stilovima i po prihvatljivim cijenama. Nadam se da vam se svidio moj izbor haljine i da će te pronaći haljinu koja vama odgovara.



1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.