četvrtak, 1. lipnja 2017.

Favorites of May

Drage moje! Došlo je vrijeme za još jedne favorite! Temperature nam rastu iz dana u dan, more se sve više zagrijava i ja sitno brojim dane do otvaranja sezone kupanja. Kod mene je spf zaštita odavno u upotrebi a više u tome kroz post.


                                

*Vichy Idealia Peeling je tekući piling koji korstim sad već dva mjeseca, i sa njim sam dosta zadovoljna. Lice mi je čišće, imam manje malih gadova po licu a i sami prištevi manje budu gosti jer ih piling malo isuši i suradan su manje crveni.

Douglas dvofazni odstranjivač sam uzela prije tri mjeseca i mogu reći kako sam sa nji zadovoljna jer mi super ukloni maskaru s očiju i dobro uklanja lakše podloge.

*La Roche Posay je miceralna otopina s novom formulom. Nježna je prema koži, uklanja višak sebuma, ne isušuje i ne zateže kožu. Maskaru može ukloniti no ja miceralnu u te svrhe ne koristim jer su mi draži kremasti ili uljni odstranjivači koje koristim u tu svrhu.

                         

Kako sam potrošila L'orealov šampon za masnu kosu, tako sam se ponovo vratila LPM šamponima i već trećoj boci šampona i driugom pakovanju balzama koji je pri samom kraju.

                           

*Avon Mark maskara mi je super. Ima veliku četku s manjim, i ravnomjerno raspoređenim vlaknima. Lijepo obuhvati trepavice. Formula nije puno mokra niti presuha pa mi se sviđa.

Avon sun spf 30 sam kupila lani greškom misleći kako uzimam kremu za tijelo a ne za  lice. Nisam čitala militražu već sam samo vidjela cijenu :D Kremu korisim svakodnevno ne samo zbog sunca već i zbog glikolne kiseline ( Vichy piling) zbog koje je potrebna spf zaštita najmanje s faktorom 15.

Uriage gel za lice je lagan, dovoljno ga je malo da mi lice očisti. I s ovim pakovanjem sam pri samom kraju iako imam još jedno pakovanje iz Beauty boxa. A imam još i gel od GG pa ću i to potrošiti do kraja a ovaj gel bi svakako kupila.

*Avon Matte ruž Rouged Perfection je smećkasti ruž s rozim tonovima. Ima ugodan slatki miris, koji me više podsjeća na Kiki bombone pa mi dođe da ga samo mirišem. Nisam neki freak ako ovo pišem, ne? Jako je ugodan na usnama a ako imate ovu liniju ruževa, tada to i sami znate.

 

*Olival ima novu liniju proizvoda a riječ je o deo kremama. Ja imam antibakterijsku i od ružmarina i limuna koje su mi se pokazale odličnima. Antibakterijska je neutralnog i laganog mirisa dok se od ružmarina osjeti mirisna nota. Meni to osobno ne smeta jer se miris osjeti samo prilikom nanošenja a nei kasnije pa se ne kosi sa mirisom koji imate na sebi.

Ungaro Apparition je odličan miris za toplije dane pa ga rado koristim a od Ungara volim gotovo sve mirise tako da ih imam još dva u kolekciji idealne za ovo doba godine

I to bi ukratko bilo sve za ovaj post. Što ste najviše koristili / voljeli prošli mjesec?

*PR proizvodi. Mišljenja su napisana iskreno bez obzira na porijeklo proizvoda.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.