četvrtak, 14. prosinca 2017.

Favoriti ljeta i jeseni 2017

Bok šminkoljupci! Evo nas u još jednim favoritima. Favorite sam mislila podjeliti u dva posta, ali zbog obaveza i posla nisam stigla napraviti favorite ljeta pa sam ih odlučila spojiti u jedan post skupa sa jesenskim. Prilikom odabira favorita, moglo bi se reći da sam radila jednu vrstu inventure. Na popis sam stavila sve što sam najčešće koristila, nekih proizvoda nema jer su potrošeni, ali oni koje i dalje imam, naći će se u postu.


                          

Vichy Idealia Peeling je odličan. Dakle, u mjesecima korištenja, a imam ga stvarno dugo, nije mi napravio nikakav nered na licu niti uzrokovao bilo kakvu vrstu iritacije. I dalje nastavljam sa koristenjem a recenziju imate ovdje.

Uriage je brend kojeg sam imala prilike probati zahvaljujući tester boxu. Ovo je uljni gel koji je nježan i učinkovit a moja koža voli ljekarničke brendove.

San i serum za područje oko očiju je nešto što jako volim. Može se koristiti i na području lica gdje su bore izražene ( smijalice, čelo ) a nakon samog seruma možete koristiti svoju uobičajenu kremu.

Olival ima zlatno ulje smilja koje je fantastično! Najčešće sam ga koristila isključivo nakon pilinga, na lice, vrat i dekolte a koža je mekana, njegovana i nahranjena.

Afrodita i krema za područje oko očiju od kamilice je super. Gusta, bogata, kakva meni i treba za moje suho područje oko očiju. Odlično se slaže sa San serumom tako da su odlična nadopuna u njezi oko očiju.

La Roche Posay je miceralna koju sam večinom godine koristila. Lagana, nježna, uklanja svaki trag makeup-a. Više o miceralnoj imate u recenziji.

Avene Couvrance je lagani, mozaični i prozračni puder. Iako je u boji, ne mjenja boju pudera, bb ili cc kreme. Koža je matirana, zdravog izgleda i sjaja.



L'oreal je dobrim dijelom obilježio ovu godinu što se tiče samog šampona. Ja sam bila super zadovoljna, kosa mi je bila čista, no stalnom upotrebom kosa se zasitila samog šampona pa ga trenutno mijenjam za drugi koji koristim.

Olival i deo krema je odlična. Antibacterial mi je jedna od najdražih krema koje sam probala, iako bi voljela probati i ostale iz ponude. Sviđa mi se što je neutralnog mirisa pa se ne mješa sa mirisom parfema. (recenzija)

San i maslac za tijelo čoko&naranča je božanstven! Tekstura, miris čokolade i banane....  ♥ Mene su asocirali na jaffa kekse a pri samom mirisu mi više dođe da ovaj maslac jedem nego da ga stavljam na kožu! Sam maslac je pri kraju a ja vam za njega dugujem recenziju.


Eucerin je sprej sa faktorom 50 koji sam korustila ovo ljeto. Ono što mi se kod Eucerina sviđa u odnosu na ostale sprejeve je taj što ne ostavlja bijele tragove po koži!

Olival Sun Oile je ulje za sunčanje sa faktorom 30. Miriše poput Olivalovih marmelada a meni je ulje još draže. U trobi za plažu zauzima manje mjesta, u bočici je, ima pumpicu, a daje isti učinak kao i marmelada za sunčanje. Nema dvojbe što ću iduće ljeto koristiti u zaštiti od sunca :)


    

Avon i mirisi Attraction Rush za nju i njega su mirisi koje sam korstila najviše ljeti i u jesen. Toliko dugo, da pored njih nisam ni jedan drugi miris koristila, a imam ih Bogu hvala. Sad znate koliko su mi se svidjeli kad su iz moje ladice izbacili sve ostale toaletne vode i parfeme.

Malo po malo, stigli smo do kraja. Ekipica je mala, ali probrana. Nešto će se od proizvoda i dalje koristiti kroz naredne periode, a meni je vrijeme da si već uigranu rutinu zamjenim ostalim proizvodima koje sam slabo ili nikako koristila, a ima ih, vjerujte mi.

Koji su vama proizvodi obilježili ljeto i jesen?



2 komentara:

  1. Od ovih proizvoda sam isprobala samo avon parfem, divan mi je bio, moram ga opet kupiti

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  2. Loreal sampon sam probala ali ga moram mnogo ispirati jer mi je kosa tanka i brzo se masti..Jedino ovako ga mogu koristiti ,onako mi bukvalno ne funkcionise.Merkam Avon Rush duze vreme,moram ga imati 😊

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.