utorak, 12. prosinca 2017.

Favorites of November

Bok šminkoljupci! Dok polako brojimo dane do božića, ja vam sa malo većim zakašnjenjem pišem o prošlomjesečnim favoritima. Nema toga puno, tek probrana ekipica kojoj sam vjerna dugo vremena. Da krenem redom:


                            

*Olival miceralna 2u1 je super. Lagana, nježna prema koži, uklanja makeup, bez iritacija i crvenila. Uklanja lakani makeup, običnu maskaru uklanja bez problema.

Uriage je uljni gel koji mi se svidio. lagan, nježan za kožu, uklanja laganiji makeup ( rumenilo i sjenilo za obrve) bez puno muke. Sam gel ne uzrokuje nikakve iritacije i ostale neželjene reakcije.

*Eucerin sa spf 30 je krema koja mi odgovara i u zimskom periodu. Lagane i kremaste teksture sa zaštitnim faktorom 30 kožu mi fino nahrani i njeguje a sa ostatkom kreme namažem vrat i dekolte.

*San serum za područje oko očiju je božanstveno! Lagano, mirisno i dovoljno je svega par kapi za područje oko očiju kkao bi spriječili nastanak borica ali i ublažili postojeće.


 

L'oreal je jedan od šampona kojeg non stop koristim, međutim kosa mi se zastitla samog šampona pa radim pauzu i prelazim na idući šampon.

Balea regenerator je odličan, zapravo svi njihovi regeneratori mi odgovaraju bez obzira za tip kose kojoj su namjenjeni.

Balea piling za tijelo sa mirisom lubenice i dinje je predivan. Nježan a mirisan podsjeća na ljeto i tople sunčane dane.

Avon je zimska kupka sa mirisom čokolade i naranče koja budi sva osjetila. Ne isušuje kožu nakon tuširanja.


 

Gucci by Gucci je miris koji više volim za zimu. Iako je nešto jači, meni odgovara u ovo doba godine. Nosim ga bez obzira da li je dan ili večer, i dosta je postojan na koži.

Avon mark rumenilo u boji Cheeky Melba je prekrasno! Koristim ga svakodnevno. Pigmenatcija je odlična, lako nadogradiva i divno se blenda. Licu daje toplinu, pristaje uz svaki look koji si zamislite. Definitivno jedan od favorita a ja si svakako planiram uzeti još rumenila iz ove linije.

Catrice set za obrve koristim svakodnevno, najčešće tamniju nijasu što se na slici i vidi.

Essence stay matt soft nude je predivna boja ruža koja uz moju opaljenu boju kose super pristaje.

Essence volume stylist je maskara o kojoj govore svi na youtubeu. Bez obzira na Tati i njoj slične, maskaru sam ionako dugo pikirala u drogeriji. Izgleda da sam pokupila već otvaranu maskaru, jer sama maskara nema puno viška na četkici kao što to većinom i bude sa samim maskarama pa bi voljela da je sama maskara malo više mokra.

Promjena boje kose definitvno me 'natjerala' na svakodnevno minimalističko šminkanje, da se same sebe ne uplašim u 5 ujutro kada se spremam za posao. I to bi ukratko bilo to. Koji su vaši favoriti za studeni?



Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.