petak, 10. studenoga 2017.

HOTD: Autumn in my hair

Bok drage moje! Danas vam donosim još jedan HOTD post. Na noć vještica 31.10. obojala sam svoju dugu kosu.... Inspiracija nije bila jesen, već jedna slika iz Kozmovog kataloga. Bio je ovo proces od četiri sata. Prvo blajhanje, pa onda bojanje. Frizerka mi je rekla da bar jednom ili dvaput moram održat boju prije nego pređem na neku drugu. A ovo je rezultat:


                           

                      

                   

                     

                     

                   

                   

                         

             

                       
                                 
                                  

              

   

                      

            

                        

                      

                            

                       

                    

Veliko hvala mom osobnom fotografu B koja trpi sve moje hirove i koja izvlači ono najbolje iz mene ♥

3 komentara:

  1. Boja je predobra! Sigurno ne mogu reći da sam je vec na nekom vidjela, a tebi stoji mrak!

    Felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.