subota, 4. studenoga 2017.

Favorites of October

Bok drage moje! Jako mi nedostajete kao i moje redovno pisanje na blogu. U prošlom postu sam navela tek djelić onoga o čemu ću pisati u jednom od postova, danas, sutra, i prođe listopad....
Kozmetika je zbog užurbanog načina života svedena na minimum. Koristim samo najjosnovnije stvari a sad kako je i kosa obojana i biti će još, vrijeme je i da na svoju blijedu put i rozu kosu, stavim nešto boje na lice. Toga u ovim favoritima nema, već sam se zadržala samo na preparativi.

          Njega lica:
                    
Jako volim GG uljni čistač za lice. Ne izaziva mi nikakve reakcije na koži, nema neželjenih reakcija. Za maskaru mi je draže kada ulje stavim na blazinicu jer mi tako manje ulazi u oči. Za maskaru je super stvar :)

Vichy Idealia je odličan peeling koji svoj posao radi kako treba. Nije agresivan, nema neželjenih reakcija, potrebno ga je malo a po bočici možete vidjeti koliko ga je još ostalo.

Olival ulje od smilja je famozno. Najčešće ga koristim na večer prije spavanja u nakon pilinga. Brzo se upija, ne masti kožu lica i samo mogu reći kako se ovo ulje zbilja odlično! Iako mu je cijena 120kn, samo ulje će duhžgo trajati jer je potrebno samo par kapljica za njegu lica.

Afrodita i okoloočna kremica od kamilice je super! Bogata, gusta, hranjiva. Sve što mojoj tanjušnoj i suhoj koži oko očiju treba.


Njega tijela:

                

Jako volim Balea pilinge. Tu se našao i pvaj od dinje, nejžan, mirisan i blag za kožu.
Nivea creme care jer super! Iznenadila sam se koliko je ovaj gel nježan i njegujuć za kožu. Svakako ga kupujem ponovo!

Olival deo krema , toliko sam je puta nahvalila i pisala o njoj i to sa razlogom. Ako je niste probali, imate moje preporuke.


Njega kose:


L'oreal šampon sa glinama i dalje koristim, nakon čega ću napraviti pauzu jer imam još šamoona u ladici koje moram potrošiti.

Balea regenerator je meni odličan, kao i svaki njihov kojo mojoj kosi odgovara u kombinaciji sa bilo kojim šamponom za kosu.


I to je to drage moje. Koji su vaši favoriti za prošli mjesec?



2 komentara:

  1. Nivea creme care obozavam :) jedna od najlepsih i najneznijih kupki, miris joj je predivan :) i ona svetlo plava je odlicna. pratim tvoj blog :)

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.