srijeda, 18. travnja 2018.

Manzara fashion 2018

Bok drage moje! Vjerujem da se sjećate prošlogodišnjih postova u kojima sam vam predstavila Manzaru, međunarodnu internet trgovinu koja prati zadnje modne trendove.

Danas sam vam odlučila prestaviti haljine online i bikini. Topliji dani su nam došli, a samim time je vrijeme od laganije, lepršavije odjeće. Proljeće će proći brzo a već će nam doći ljeto kada ćemo više vremena provoditi na plaži uživajući u moru i suncu. I tu vam predstavljam kupaće kostime koje možete naći po različitim modelima, veličinama i cijenama.


Haljine:

                                
                              
                           


                                            
                                  
                               
                                             
                                           


                    
                           
                                                 
                                        
Haljine koje sam izabrala mogu se nositi u različitim prigodama: od krizmi, matura, vjenčanja, do onih koje možete nositi svakodnevno po gradu ili na plaži.


Kupaći kostimi su izrađeni u više modela: bikini, tankini, monokini i kupaći za punije osobe.

                    








                                     
Bez obzira koji kupaći odabrali, modeli su lijepih krojeva i dezena sa dodacima kao što su perle, volani ili drugim riječima razigrani.

Nadam se da ce te na stranici Manzare naći nešto za sebe. Dostava je brza, u roku od 1-3 dana a za isnose veće od 290kn dostava je besplatna.




                                                   
Manzara

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.