petak, 30. travnja 2021.

Wet n Wild MegaLast i Mac ruževi

 Dragi šminkoljupci,

Vjerujem da svatko od nas ima manju ili veću kolekciju ruževa (ako ste kao ja :P ) i da među svim ruževima imate one koje najviše volite. Smatram da je svaki ruž dio nečije osobnosti. Danas, kada ima toliko brendova, stvarno možemo birati: od boja, završnica, trajanja. Iako imam poveću kolekciju ruževa ja sam tek sada probala dugo hvaljene ( s razlogom!) Wet n Wild ruževe a ostvarila sam si i želju da probam Mac ruževe o kojima sam se načitala postova po blogovima i vidjela nekolicinu videa po youtubeu. 

Wet n Wild MegaLast ruževi


                   

wet-n-wild-mat-ruzevi-novo-pakiranje-notino.hr_jpg

Wet n Wild je napravio novi dizajn svojih mat ruževa koji su sada još ljepši i praktičniji. Pakiranje je od čvrste plastike u crnoj boji sa sjajnim zlatnim detaljem- usnama kakve na svojim ruževima ima i Pat Mc Grath. Poklopac je kod ovih ruževa daleko bolji jer se puno lakše i jednostavnije zatvara a da ne uništava sam ruž. Također ruževi imaju i malu traku preko pakiranja kako se nebi mogli lako otvarati, a isto tako na samom dnu je dupla naljepnica unutar koje piše sastav ruževa.

 Wet N Wild Mauve Outta Here

                          

wet-n-wild-mauve-outta-here-mat-ruz-notino.hr_jpg

                                          
wet-n-wild-mauve-outa-here-swatch-notino.hr_jpg


je divan mat ruž, lagane ljubičaste boje. Boja je svježa, lijepa, topla. Formula je ugodna na usnama, lako se nanosi a po završetku ima mat finiš. Kod mene svi mat ruževi bez obzira na pakiranje i brend, ističu suhoću usana pa ih svakako prvo zaštitite balzamom za usne. WnW ruževi meni ne isušuju usne niti su teški na usnama. Bez jela i pića će izdržati tri sata, na masniju hranu nestaju sa usana. Lako se uklanjaju a ja ih uklonim sa dofanom miceralnom vodom.


Wet N Wild Bare It All

                                                  

                                                   

wet-n-wild-bare-it all-mat-ruz-notino.hr_jpg

                                            

wet-n-wild-bare-it-all-mat-ruz-swatch-notino.hr_jpg
 

je divan nude ruž, toplog tona. odličan je za sve koji vole nositi nude ruževe i za sve koji vole jači look na očima. Ruževi su jako pigmentirani, i ugodni na usnama, lijepo se nanose i bez olovke za usne. Sobzirom da su ruževi drogerijskog ranga, cijenom su dosta prihvatljivi a u ponudi možete naći lijepih trinaest boja i sogurno  ćete naći nešto i za sebe. WnW ruževi su dostupni u svim drigerijama po cijeni od 30kn a također ih možete naći na Notinu


Mac Ruby Woo

 

                                  

mac-ruby-woo-pakiranje-notino.hr_jpg

                                             

mac-ruby-woo-mat-ruz-izgled-notino.hr_jpg


O Mac ruževima sam čula same hvalospjeve. Pročitala sam dosta postova i uvijek sam se pitala da li je hype o njima uistinu toliko opravdan i zašto ih svi toliko vole? Dugo godina su mi bili na listi želja, a sad vam napokon mogu reći i svoje dojmove.


                                 

mac-ruby-woo-mat-ruz-notino.hr_jpg

Ruby Woo je prekrasan crveni ruž plavog podtona i boja je prekrasna! Ovo je jedan od ruževa koji pristaje svima, bez obzira na boju kože, podton, jednostavno je idealna crvena boja koja svima stoji! S obzirom da je plavog podtona od njega zubi izgledaju još više bijeli! Ruž dolazi u retro verziji, a sam oblik ruža je napravljen u obliku metka. Ima sitan shimmer na pakiranju i mac srebrena slova na gornjem dijelu ruža te srebreni prsten po sredini pakiranja. Na samom dnu piše naziv i broj ruža dok na pakiranju ruža piše i sastav. Ruž je ugodan na usnama, i moja preporuka bi bila najprije obrubiti usne olovkom a zatim nanijeti ruž ili ruž nanositi kistićem za usne pa nakon toga još jednom ga ponoviti kada je ruž već apliciran uz pomoć kista. Masnija hrana  nije jača strana samog ruža, ali se ravnomjerno gubi. Kasnije ostaje jedan lagani stain na usnama, a sam ruž nije težak niti mi se uvlači u linije usana. S obzirom da imam suhe usne, poželjno je prije korištenja samog ruža staviti malo balzama za usne.

 

                               

mac-russian-red-pakiranje-notino.hr_jpg

                                                  

mac-russian-red-izgled-notino.hr_jpg


                                             
mac-russian-red-notino.hr_jpg

Mac Russian Red je tamniji crveni ruž, plavog podtona. Isto kao i s Ruby Woo potrebna je preciznost prilikom korištenja samog ruža. Sama boja je prekrasna, a meni više djeluje kao ruž za jesen. Moj favorit bi svakako bio Ruby Woo, koji mi bolje pristaje, i koji moje zube koji nisu sniježno bijeli čini još više svjetlijima. I sad, kad imam ova dva kultna Mac ruža, ja ću svakako reći da ih želim još! 

Swatchevi Ruby Woo i Russian Red 

 

                                                   

mac ruz-rub-woo-i-mac-ruz-russian-red-swatchevi-notino.hr_jpg


Ovo su mini pakiranja i svaki ruž ima1,8 grama što je sasvim pristojna količina ako želite probati ruž prije nego kupite ruž u normalnoj veličini. Mac ruževe možete naći u Zagrebu i Splitu koji imaju Mac dućane a isto tako ih možete naći na Notinu gdje imate mala i regulana pakiranja Mac ruževa.

Cijena mini Mac ruževa je od 71-108kn ovisno o boji ruža. 

S obzirom da su ruževi jako pigmentirani dovoljno je uz njih malo maskare a ruž možete i koristiti kao rumenilo i spremni ste za van! Koji god ruž da kupite vjerujem da ćete uživati u njihovom korištenju!

Koji tip ruža volite i koju teksturu? Jeste li više drogerijski  ili high end tip? 

Jeste li probali nove WnW ili Mac ruževe? Pišite mi u komentarima!

                                 




Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.