utorak, 4. svibnja 2021.

Favorites of April

 Dragi šminkoljupci,

Još jedan mjesec je iza nas a s njima i novi favoriti. Iako nemam puno proizvoda, imam nekolicinu njih koje rado koristim.


                   

Organic shop ima divan piling koji je nježan prema koži i koji ima ugodan miris. Dobar je za sve koji imaju osjetljivu kožu i koji nevole intezivne mirise u preparativi.

Bioderma ima zanimljiv gel koji je lagano pjenate teksture te je jedna pumpica sasvim dovoljna. Više o njemu sam pisala ovdje.

Mixa hyalurogel light je lagana krema, lako maziva, ne mrvi se i trošim drugo pakiranje.



Maybelline Sky High maskara je odlična! Četkica mi lijepo razdvoji trepavice i jako dugo traje. Mana joj je teško skidanje.


Catrice All matt plus puder je lagan, tako da vas ovaj plus nema što plašiti. Puder je lagan, srednje pokrivne moći, ja si vidim kožu i pjegice i za mješovitu kožu je odličan!

Mac Ruby Woo je divan riž koji me osvojio na prvu i odlično mi pristaje. Moje preporuke svima koji traže prekrasan crveni ruž! 

Kathleen Lights x Colourpop i paleta So Jaded je prekrasna! Kupila sam je sebi za rođendan, iako je polovna jedva da je uopće bila taknuta! S njom sam sebi i sestri napravila dva looka koja ćete vidjeti na mom kanalu.


                            


Za sve koji vole favorite u video formatu na kanalu je i video :)


Koji su proizvodi vama obilježili travanj?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.