subota, 10. travnja 2021.

Favorites of March

 Bok šminkoljupci! U novim favoritima za prošli mjesec ima svega lijepoga: od njege lica do makeup-a. Što sam najviše voljela prošli mjesec pogledate u nstavku.

Njega

                      


L'angelica mi je jedan od dražih šampona koji moju kosu drži poslušnom i malo manje masnom do idućeg pranja. Ni sama više ne znam koje je ovo pakiranje po redu.

Garnier dvofaznu miceralnu volim, lijepo mi uklanja makeup i ne masti mi dodatno lice.

Organic shop je nježan i lagan, kremasti piling, ugodnog mirisa koji super radi svoj posao.ž

Bioderma je lagani gel za čišćenje lica. Tekstura mu je lagana, ni previše rijetka ni previše gusta. Nema izražajan miris, bar ga ja nisam primjetila i super radi svoj posao.

O navedenim proizvodima sam nedavno pisala ovdje.

Mixa krema za lice sa hijaluronom je odlična, trošim već drugo pakiranje.

Makeup

 


Catrice prime&fine dewy glow fixing spay koristim već dugo i zbilja je odličan primer i sprej za setiranje makeup-a. Moje pakiranje je pri kraju, sigurno će biti ponovoljena kupovina pod uvjetom d bar još jedan setin sprej potrošim.

Catrice All matt plus je puder lagane teksture, srednje jakog prekrivanja. Plus neka vas ne zavara u nazivu jer je puder lagan i ugodniji od tekuće kamuflaže.

Catrice tekuća kamuflaža korektor- odličan je i ovo je drugo pakiranje koje je pri kraju.

Essence I heart extreme volume mascara je odlična maskara. Četkica je velika, tekstura maskare je kremasta. Maskare ne ostaje previše n četkici, ne razmazuje se ni mrvi. Ne suši se brzo tako da će vam lijepo potrajati dok je ne potrošite.

WnW Never nude je lijepa nude nijansa, matt završnice. Boja je prekrasna i lijepo ide uz jače look-ove.

MUR Naked chocholate je prekrasna paleta o kojoj sam već pisala, i jedna mi je od najdražih neutralnih paleta koje imam. Boje su nosive za svaki dan, i stavrno se lijepo da napraviti look sa njom. 




Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.