ponedjeljak, 22. travnja 2013.

MUA extreme volume mascara

Bok šminkoljupci! U današnjem postu donosim recenziju još jednog MUA proizvoda-maskaru.





Pakovanje: Maskara je klasičnog dizajna,od čvrste i crne plastike. Preko maskare je još zaštitna plastika tako možete bit sigurni da maskaru nitko nije otvarao. Na maskari neostaju otisci prstiju ali će se dobro izgrebati u kozmetičkoj torbici.

Četkica je velika,gustih vlakana ravnomjerno raspoređenih.
                               
                               

                                

Maskara je bila jako malo kremasta,gotovo suha. Na slici možete vidjeti koliko je u početku maskare ostalo na četkici a danas je taj višak duplo manji. Maskara se dobro nanosi ali malo ljepi trepavice.

U međuvremeu,maskara se počela sušit te nije najzahvalnija za namazat trepavice. Iako je rok 6mjeseci nakon otvara maskara će brzo u empty post. Evo kako izgleda na mojim trepavicama:

                                                    
                                
                                

Izgledam kao da i nemam maskaru. Kad bi išla na spašavanje maskare sa kremama,uljima i sličnim trikovima,nisam sigurna koliko bi joj produžila vijek trajanja. Jedno je sasvim sigurno: Traje max 2 mjeseca! Slično iskustvo sam imala sa SGGM maskarom koju sam bacila nakon samo mjesec dana korištenja.

Cijena maskare je 2funte,ali te novce radije dodajte za  Undressed paletu koju svi hvale.

Prilikom korištenja nisam imala nikakvih iritacija.

Sastojci:                               

        Još mi je ostala paleta s kojom imam love-hate odnos a više o paleti za koji dan čim bude sunce da mogu napravit swatch. Tu je još lak koji me oduševio bojom i trajanjem na mojim noktima a loose puder je tek sad u fazi testiranja preko bb kreme jer ga nisam imala prilike probati kako treba.

Toliko od mene za danas. Do sljedećeg tipkanja
xoxo,Tina                        

Broj komentara: 15:

  1. Imam ju, ali nije mi se oduševila. Produži trepavice, ali ne daje nimalo volumena, tako da samo stoji i stoji... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel'da? ima i boljih,al ova to sigurno nije :(

      Izbriši
  2. Meni je malo pre prirodna ;)... Ja volim da to izgleda vavavavuuuuummm!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daje prirodni izgled,al nije to to. i ja isto volim wooow efekt al s ovom maskarom to nije moguće

      Izbriši
  3. Nisam probala ali ti imaš predivne oči :))

    OdgovoriIzbriši
  4. uvijek pošizim kad nešto kupim pa ne valja, ali tvojim trepavicama ni ne treba maskara koja daje volumen, a kamoli duljinu ;)
    provjereno iz prve ruke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mogla sam ja bez sminke al sad vise nemogu. maskara je moja najbolja prijateljica ;)

      Izbriši
  5. Baš daje prirodan izgled, a ti već imaš savršene trepavice pa ti zapravo ovakva maskara i ne treba. I ja je imam i nije me nešto oduševila, zapravo, uopće me nije oduševila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da,maskara i nije nesto. sad kad imam bb kremu više neidem bez sminke nigdje a imam samo bb i maskaru na očima :) hvala na komplimentu <3

      Izbriši
  6. Baš lepo prirodno deluju trepuške!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme meni, lako tebi s tako divnim i krasno uvijenim trepavicama :D moje su ravne i nista ne pomaze :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moje su trpavice jednostavno takve otkako znam za sebe. zar ti ni uvijač ne pomaže da trepavice malo podignes? meni su sestri isto takve,duge a ravne

      Izbriši
    2. probala sam, ali ih samo nekako spljošti pa strše haha :D

      Izbriši
  8. Imaš jako duge trepavice :D Sretnica :D

    Ostavila sam ti nagradicu kod mene :) http://azziellablog.blogspot.com/2013/04/cro-nagradice-nagradice.html

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.