ponedjeljak, 29. srpnja 2013.

Nivea aqua effect refreshing wash gel normal to mixed skin

Prošle godine na Niveinoj facebook stranici sam naručila uzorke aqua efect linije pa sam imala priliku  isprobat gel,dnevnu i noćnu kremu. Kako sam potrošila svoje gelove za čišćenje lica u DM-a sam bez puno razmišljanja uzela novi gel od Nivee.

                                                             
Gel dolazi u tubi,plave boje. Miriše na citruse a teksturom je gust. Treba ga količinski malo jer sve više od toga je previše.

                                                 


Poklopac je od čvrste plastike  a ne oštečuje nokte :) 

 Gel je proziran,i gušći nego u testeru,i ima citrusni miris. Na ruci je mala količina gela,dovoljna da očistim lice. Kožu dobro očisti,ne isušuje i ne zateže. 

Gel se nanosi na mokru kožu lica, ja još mokrim rukama pređem preko gela,nježno ga masirajući kružnim pokretima. Prilikom ispranja radi malu i nježnu pjenu. 

Gel dolazi u pakovanju od 150ml a platila sam ga 37,90 u DM-a. Rok uporabe je 12 mjeseci od otvaranja. Ja ga koristim već neko vrijeme i mogu reći da sam zadovoljna kako radi svoj posao.

Sastojci: 

Koje gelove za čišćenje lica koristite? 

xoxo,Tina 

24 komentara:

  1. Imala sam ovaj gel,bio mi je dobar,ali unazad par godina koristim samo pjene za umivanje lica,imam njih par koje rotiram.I Niveina pjena je medju njima:)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je njihova pjenica isto super,uzimam je opet sad na plaći ako ne i ranije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam još isprobala ovaj gel.. :)
    Ja još nisam našla neki savršeni, uvijek kad potrošim kupim neki sasvim drugi hahaha :) Još me ni jedan nije oduševio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam imala dosta gelova,neki bolji,neki lošiji. i ako bi ga nasla nebi mi u svako doba godine odgovarao. a ovaj mije za sad ok.

      Izbriši
  4. Ja koristim La roche posay effaclar gel, je li slican njemu ako si ga imala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nikad imala gelove za lice kao što je LRP i njima slični.

      Izbriši
  5. Djeluje baš osvježavajuće :)) Morala bih probati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Da je jeftiniji od Olaya kojeg obozavam isprobala bi, ovako necu ic na skuplju varijantu

    OdgovoriIzbriši
  7. U fazi masne kože sam probala svakakve gelove, između ostalog i poznati efeclar koji me užasno isušivo, na kraju sam se odlično našla s uriage hyseac. Sada mi je koža mješovita sa suhim i osjetljivim dijelovima, koristim niveinu rozu pjenicu i zadovoljna sam. Trenutno mi je pri kraju, pa budem razmislila možda i o ovom gelu samo u rozoj verziji za suhu kožu. Ako se dobro sjećam imam negdje doma testera ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je niveina pjenica isto super. nisam znala da ovog gela ima i u rozom pakovanju. dobro je znati :) nadam se da ce ti odgovarati

      Izbriši
  8. Ja sam nekada davno koristila Niveine gelove za umivanje, ali dugo ih nisam imala pa ne znam da li su što mijenjali u kvaliteti.
    Trenutno koristim Caudalie instant mouse cleanser i Elemis Pro radiance cream cleanser i prezadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam jednom imala onaj njihov gel za normalnu kozu koji sam dobila ali mi nije odgovarao,a ovaj mi je ok. inaće nisam nija prije imala nesto njihovih gelova za umivanje. super je sto si sebi nasla sto ti odgovara

      Izbriši
  9. Nisam dugo imala Nivein gel za umivanje, možda bih mogla u budućnosti ovaj isprobati. Svakako bacim oko na njega!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako i tebi bude odgovarao kao i meni bit ce mi drago :)

      Izbriši
  10. volim citrusne mirise ali ne volim niveu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su tvoji avene proizvodi super,jedva čekam da ih i ja kupim i probam

      Izbriši
  11. čim miriše limunasto moj je tip ;)
    ali ne, nisam probala još :D

    OdgovoriIzbriši
  12. U zadnje vrijeme najviše koristim prirodne sapune i najbolji su.. super očiste, ne isušuju, prilagođeni mom tipu kože, nisu skupi i dugo traju.. i nema sumnjivih sastojaka!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.