srijeda, 21. kolovoza 2013.

Jednostavno je biti posebna-recenzija pantene proizvoda

Prije 12 dana došao mi je paket pantene proizvoda. Vjerujem da znate koliko volim pantene intensive repair šampon za kosu koji uvijek iznova kupujem i koji je svaki mjesec u favoritima. Sada sam probala regenerator  i serum za vrhove iz iste linije i vrijeme je za moje dojmove :)

                                                   

Pantene šampon je fine kremaste teksture koji se lijepo umasira u kosu i radi odličnu pjenu. Ja svoju kosu uvijek šamponiram 2 puta a količina šampona koju stavljam u svako šamponiranje kose prekrije veličinu mog dlana jer je moja kosa duga.
                              
                               
                               
                                

Pantene regenerator je teksturom gušći. Lijepo se nanosi na kosu,dobro se ispire. Nema osjećaja težine. Kosa se lijepo raščešljava,imam manje gropova u kosi te sam ovaj regenerator zavoljela :)

Serum je dosta tekući,te ga je najbolje nanjeti u dlan jer će se u suprotnom razljevati. Serum se razmaže među dlanove te se nanosi na ispucane vrhove. U početku se osjeti miris alkohola koji brzo nestaje u dodiru s kožom a kasnije ima miris kao svi pantene proizvodi.

Kosa prije seruma:

                             
Serum lijepo zagladi vrhove i daje im onaj prekrasan sjaj.

                               
Nakon cijelog tretmana mogu reći kako mi je kosa lijepo meka,nježna i mirisna na dodir.

Cijena šampona i regeneratora 200-250ml je oko 20kn u DM-a a cijena seruma 75ml  oko 40kn.

Koristite li pantene proizvode,ako da,koje?

*PR proizvodi poslani od strane P&G-a u svrhu recenzije

Broj komentara: 9:

  1. Koristim ih i inače, ali ovaj serum me očarao! Obožavam ga!

    OdgovoriIzbriši
  2. Serum me baš privlači, odavno nisam koristila njihove proizvode!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja koristim njihov šampon ali ovo je prvi put da sam probala i njihov serum. prije sam imala avonov za kosu

      Izbriši
  3. Uuuu... Ova slika prije i poslije seruma stvarno obećava...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nisam jos isprobala ovo, moram se sto prije bacit u akciju. :D Oko seruma sam bas skepticna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da bar imam kakvu posudicu a da ti pošaljem malo. morat cu naći nesto!

      Izbriši
  5. serumi su mi ok, ali ovaj nisam probala, jednom valjda i budem :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.