četvrtak, 19. rujna 2013.

new in #12

Bok šminkoljupci! Znam da je prošlo dugo vremena od zadnjeg posta,razlog tome je umor i moje ustajanje svaki dan u 5.30 koje sve više ostavlja tragove umora na meni. U međuvremenu sam naručila dugo željene Real Techniques kistove,Essie lakove a što sam još u međuvremenu kupila,pogledaje u nastavku :)

                                                           

Prvo sam sa HQHair-a naručila stippling brush i core set koji su mi došli za 10ak dana od naruđbe.
Nedugo nakon njih je došao i Esseie paketić sa Beauty bay-a

                                               

Nakon toga sam malo posjetila neke od trgovina u kojima nisam bila neko vrijeme pa sam se zaputila put Kozma i Bipe

                                
U Kozma sam uzela najhvaljeniji i sve popularniji Eveline celebrities tuš ali u brončanoj boji a to sam vidjela tek kad sam došla kući. U Bipe sam kupila njihove olovke o kojima čitam jako dugo vremena a riječ je o Bon Bon i Cherry nijansi.

U DM-a sam kupila njihove gelove za tuširanje koji su iz limitirane kolekcije a ja se nadam da ih ima još na policama tako da si mislim napraviti još zaliha :)

                               
U DM-a i Kozma sam kupila još odstranjivača jer sam jedan dan ostala bez svih koje sam imala pa me uhvatila panika jer sam na jednoj ruci već skinula lak dok za drugu ruku nisam imala ni kapi ali sam se sjetila mini odstranjivača od Inglota koji je uvijek u neseseru,a prvom prilikom sam uzela još odstranjivača laka. I blazinice koje se kod mene troše dok rečem keks.

U Kozma  nisam mogla odoljeti i njihovoj maski za lice dok sam u DM-a uzela tekući sapun sa predivnim mirisom breskve.

Ovo mi je prvi MY proizvod, piling za tijelo prekrasnog mirisa,dio limitirane kolekcije koji je bez puno razmišljanja upao u košaricu :)

Na poslu se nikako riješit letečih krvopija stoga sam ponovo uzela Autan koji mi se pokazao odličan. U optici Anda sam uzela tekućinu za čišćenje sunačanih naočala a cijena je 35kn. Tu je i dugo željeni bijeli lak koji dugo nisam imala.

 Skupa sa Mell  sam naručila Ben Nye banana puder u prahu koji miriše po bananama! Skupa sa njima od Mell sam dobila i ove divne testere,hval ti draga od srca!

Sa HQhaira je u samo tjedan dana ponovo došao još jedan paket i sad imam sve kistove koje sam željela. Sa njim sam naručila i expert brush.

Neke od njih sam koristila što se i vidi na slici pa se nadam da mi na tome opraštate.
Sa zadnjim paketićem poslali su mi i čokoladicu crispello koju sam podjelila sa sestrom

Hvala dragoj Martini   na testerima koje mi je poslala. Draga hvala ti od srca!



Što ste vi kupili u zadnje vrijeme? Imamo li što zajedničko na popisu? Dali ste za jedan nekozmetički new in?
xoxo,Tina 

23 komentara:

  1. Woow, prelijepo si se obnovila :))

    Nema na čemu, nadam se da će ti nešto odgovarati :)

    Ja sam uvijek za nekozmetički post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga! do sada sam probala samo vichy koji je gotov,pokusat cu u apoteci nabavit isti tester jer je prvi dojam vise nego odličan. ako većina bude za,ide jedan nekozmetički post :)

      Izbriši
  2. Odličan šoping, bas si se opskrbila s kistovima :D i nema na cemu za testere, zbilja sitnica :*
    Čekam i nekozmeticki post ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja se uvjek opskrbim za vrijeme plaće,a do sljedeće se večina toga potroši. ok,onda ce ići nekozmetički ost :)

      Izbriši
  3. Imam RT Face Expert Brush i nijedno mi šminkanje ne može proći bez njga, tako da ti zavidim i na ostalim :D
    Znam kako ti je za blazinice, da mi je naći neko pakovanje od 1000 komada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledala sam recenzije prilikom kupovanja Rt kistova pa je Samantha pokazala na stippling,foundation i expert brush kao najboje koje koristi i za kakve rezultate koje zeli prilikom šminkanja. Isto je bilo i za starter set pa se nisam puno mislila. Expert još nisam imala prilike probati a sigurno znam da neće dugo čekati

      Izbriši
  4. fantasticni noviteti! pogotovo RT cetkice, i dalje su mi tiha patnja :D
    a ovaj eveline tus imam i ja, crni i braon i stvarno je to nesto najsavrsenije sto sam do sad probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga. kistovi su i meni bila tiha patnja dok nisam počela radit pa sam u malo vremena uzela oba seta i zasebno kistove. tus mi je malo vodenast pa bi voljela da je i četkica malo tvrđa ali vidim da je sve stvar navike. nisam dugo imala tus a sve sta sam prije imala bilo je od avona

      Izbriši
  5. Ajme divota! Ja jedva čekam da sebi jednog dana kupim RT kistove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. setove sam plaćala do 200kn,a pojedinačni(expert i stippling) stotinjak kn. Naručeno na HQ hair-u

      Izbriši
  6. Super new in post. Baš lijepe stvarčice imaš. Kistovi su mi favorit <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga :) meni je tesko izabrat favorita kad mi je sve posebno drago

      Izbriši
  7. Uuuuuuuuuulalalalla, odličan new in, stvarno si predivne stvari nabavila!! Ja čekam da mi stigne Banana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :* banana je odlična iako sam je probala jednom a tako fino mirise na banane,bas te nekako mami na jelo!

      Izbriši
  8. I meni se ista stvar dogodila sa tusom, na kraju kada sam ga probala pa i nije tako los, iako stvarno ne vjerujem da cu ga ikada koristiti

    OdgovoriIzbriši
  9. Tina, falila si mi :)
    Shopping ti je bio predobar, tako mi je drago što si uživala jer si zaslužila :D Zavidim na RT kistićima - imam core collection set, a želim si kupiti i ovaj set za okice - javi kakvi su ti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga moja :* bila sam preumorna za bilo sta pisat a imam i svega još 2 recenzije za objavit i malo o lakovima a kasnije ću vidjet sto i kako. nadam se da ces i ti uskoro postat vlasnica Rt kistova za oči :)

      Izbriši
  10. Prelepe stvarčice,pogotovo RT:))
    Volela bih da vidim New in post.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) vidim da su kistovi svima najdraži <3

      Ići će nekozmetički new in :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.