nedjelja, 3. studenoga 2013.

Matching manicure sunday-galaxy

Bok šminkoljupci! Evo i mene po prvi puta u nail art izazovima! Tema za ovu nedjelju je bila galaxy manicura. Počela sam u petak navečer a sam odustala nakon 5og pokušaja i nastavila sa manicurom jučer kroz jutro pa sve do ručka(ok u međuvremenu sam gledala i film) a nakon toga je sljedilo mučenje i čišćenje unakaženje kožice oko noktiju. No ja nebi bila ja pa sam mali prst desne ruke 4x ponovo radila dok nisam bila zadovoljna. Danas sam ponovo slikala manicuru i nakon vise od 30 slika jedva da sam izabrala nekoliko njih dostojnih za blog.

                                                 
                                                 



Kao što vidite iz priloženog,daleko sam ja od nail artice,i ovo mi je prva takva manicura. Nakon brojnih tutoriala na yt odlučila sam napravit nešto svoje pa šta bude...
Lakovi korišeni: Evelin 3u1, Avon Cosmic Blue, Opi Yodel me on my cell, Catrice Don't feed the birds, Essence top coat, spužvice, pinceta i točkalica.

Nadam se da će vam se manicura bar malo svidit jer je uživo puno bolja nego što izgleda na slikama. 

Pogledajte št su napravile druge cure ;)

Broj komentara: 10:

  1. ne grintaj, sasvim dobro :D
    nadam se da ćeš i ubuduće s nama lakirat nokte :D

    OdgovoriIzbriši
  2. auuu koji kopliment! fala ti lipa ali da bi lakirala nokte drugima treba punooo ovakvih manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpisujem nail crazy :)
    Za prvi put je odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro dosla ;)
    I meni je cisto ok,pogotovo za prvi put,samo ti nastavi dalje s nama ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je ispala manikura. Što će biti tek kad se ispraksiraš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! tek sam počela sa nail artom,daleko je govorit o nekoj velikoj mojoj umjetnosti i sposobnosti ovako nečeg. ali bit cu zadovoljna ako uspijem bar blizu napravit nokte na zadanu temu ;)

      Izbriši
  6. Super ti je ispalo za prvi put. :) MM teme toliko zalude da se posle par puta ispraksujes i totalno zaludis nail artom. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.