subota, 14. lipnja 2014.

Essie jam 'n jelly

Prije 3 mjeseca koliko je prošlo od BBD-a ovaj mali i slatki ljepotan je jedan od najčešćih lakova koje sam tako dugo nosila. Meni ovo nije prvi susret sa Essie lakovima jer sam još prošle godine naručila mini pakovanja Essie lakova koje ste mogli vidjeti u ovoj manikuri.  Essie jam 'n jelly je divan hot pink lak i boja mu je toliko predivna da ga se nemogu naguštat koliko mi se sviđa. Essie lakovi dolaze u malim četvrtastim bočicama. Četkica je mala, ne preširoka ni uska, i lijepo nanosi nanosi lak. Iako sa prvim nanosom pokriva nokat ja uvijek stavim dva sloja a ponekad i tri. lak se suši brzo i to mi se jako sviđa. Boja je prekrasna, idealna za proljeće i ljeto a vjerujem da bi boja pristajala većini.

                                    
    
                                           

Sam lak na noktima bez baze i top coata traje 4 dana na mojim noktima. Tada ga već počinje nedostajati u kutevima, vrhovi noktiju su istrošeni. Sa baznim lakom traje duže, kod mene je izdržao više od tjedan dana. Nakon dva dana lagano se vidi prvi tipwear ali to mu sve opraštam do se ne počme guliti i nestajati sa noktiju u većim količinama. Sa bazom i top coatom traje duže, ali tipwear se kod mene pojavljuje već drugi dan bez obzira dali imam bazni lak, top coat ili ne. Lak u sebi ima sitan jedva primjetan shimmer koji je vidljiv  u bočici ali ne i u laku.

                
                  

Slike sam napravila kad je lak na mojim noktima bio već tjedan dana na noktima, sa eveline lakom 8u1 kao bazom. Bez obzira o kojem je laku riječ, svaki nosim dugo sve dok ima manja oštećenja   kao što je ovde na slici a čim ga nestaje u nešto većim djelovima tada ga skidam sa noktiju. Essie lakovi sadrže 13,5ml dok  ostali lakovi koji su dostupni u nas imaju od 8-10ml po bočici. Cijena Essie lakova je 75 kn a možete ga kupiti u Dm-a i u 10ak Muller prodavaonica u Hrvatskoj. Jedini ozbiljniji konkurent mu je Kineski/Korejski lakovi  koje imam u svojoj kolekciji a čija je količina 14 i 18ml.

Jeste li probali Essie lakove?

*PR uzorak. Recenzija je napisana iskreno na temelju osobnog iskustva bez utjecaja ostalih osoba 

Broj komentara: 18:

  1. Volim njihove lakove, najbolji su definitivno bez konkurencije :) ova nijansa je bas ljetna i slatka, slazem se da pristaje svima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi full size Essie i zbilja je prekrasan te se nadam da ću proširiti svoju kolekciju

      Izbriši
  2. nisam još isprobala Essie lakove, nažalost :)
    ali planiram si uskoro naručiti neki :D
    ova boja mi je lijepa, živa, baš za ljeto,,,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imati ćeš ti svoje Essie lakove, samo polako :)

      Izbriši
  3. Essie su odlični lakovi, ali dosta skupi :/ Zato i imam samo dva komada, makar bi ih htjela sve hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena im baš ne ide u korist ali polako, jedan po jedan i onda ćeš imati svoju malu kolekciju Essie lakova :)

      Izbriši
  4. Jako lijepa boja. Essie lakovi su mi odlični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, boja im je predivna, drago mi je da si zadovoljna Essie lakovima

      Izbriši
  5. Baš sam si namazala neki žarko ružičasti Essie, pravi je za ljeto :) I ova tvoja nijansa je divna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi je drago čuti :) drago mi je da ti se sviđa boja :)

      Izbriši
  6. Essie ♥ Divan je, pravi ljetini :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam velika obožavateljica Essie lakova :)) Najduže mi traju, kao i kod tebe - nakon par dana bude poneko sitno oštećenje, no u dosta dobrom stanju izdrže i puno duže. Samo što ja volim mijenjati boju na noktima pa ih ne držim toliko dugo, no kad me netko pita za preporuku nekog trajnijeg laka moj je odgovor Essie :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad imam još jedan lak, Trophy wife, redivna boja, volila bih ih imati više u kolekciji

      Izbriši
  8. Prekrasan mi je ali bio bi još ljepši da nema tih šljokica :DD
    Jako volim Essie lakove i do sad su se i meni pokazali kao najizdržljiviji na noktimaa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan je, a taj shimmer se jedva vidi na njima :) Meni malo koji lak traje bas ono kratko na noktima

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.