petak, 4. srpnja 2014.

Orly i Catrice: Hooked up i In the Bronx

Bok šminkoljupci! Prije par tjedana ovi ljepotani su došli na moju kućnu adresu, poslani od Mike :)

Zadnjih par tjedana bila sam ponosna vlasnica ova dva ljepotana :) Prvo sam probala Orly i Hooked up

                         
Orly dolazi u simpatičnoj staklenoj bočici od 18ml u toploj žutoj boji. Četkica mu je duga i tanka te lijepo nanosi lak. Sama tekstura laka je nešto lošije kvalitete jer za prekrivanje noktra treba 2-3 sloja. Ja uvijek koristim bazu prije lakiranja pa sam tako radila i ovde. Vrijeme sušenja mu je loše. Kako sam nokte lakirala navečer, bila sam sigurna da je lak osušen, bar je tako djelovao na dodir :( No, sutradan ujutro na noktima sam imala cijeli otisak od ručnika. Boja mi se jako svidjela te sam se doslovno navukla na lak i boju te bih mu i oprostila teksturu, vrijeme sušenja i cijenu od 75kn.

  
   
 Ne zanm da li je do mojih noktiju ili formule ali meni je kod svakog laka tipwear vidljiv već drugi dan. Lak je na mojim noktima preživio tjedan dana, sigurna sam da bi izdržao još koji dan da ga nisam morala skinuti i staviti Catrice :)

   
Catrice In the Bronx je prekrasno brončano-smeđi lak. Na svjetlu je divne tople boje dok u hladu djeluje tamniji i hladan. Četkica je kraća ali i šira od Orly-a. Catrice su moji prvi lakovi koje koristim godinama, te sam naviknuta na sve boje i finishe koje imaju. I ovde sam koristila bazni lak Eveline 8u1. Iako prekriva u jednom sloju ja sam ga stavila u dva kako inače radim. Na četvrtom prstu sam stavila lak u samo jednom sloju jer mi se tako više sviđa a boja je svakim novim slojem sve punija. I ovaj lak je imao tu sreću da ga stavim tek navečer i sutradan u roku od 24h je došlo do prvog 'gužvanja' laka što se može vidjeti malo kod placa i kažiprsta. Tipewar vidljiv opet drugi dan :(

  
  
Slikano jučer zadnji na peti dan korišetnja i ujedno zadnji dan dugih noktiju. Iako sam prošlu zimu kupila lakove u brončanoj i zlatnoj boji, ovako nešto slično nemam te bih ga rado voljela imati u svojoj kolekciji.

Postove o putujućim lakovima možete pročitati kod Illy (orly) , Žane, Martine, Palčice, Matee i Mike

Vrijeme je da ova dva ljepotana napuste moj dom i da dođu do sljedeće privremene vlasnice koja će imati priliku probati ove dvije ljepote na svojim noktima. Igra putujućih lakova je osmišljena za blogerice, te ukoliko imate svoj blog i živite u Hrvatskoj sve što trebate napraviti je u komentaru napisati sudjelujem te će random org u nedljelju 13.7. izvući sretnu dobitnicu. Post će biti editiran :)


Broj komentara: 7:

  1. Bome ti je dugo trajao ovaj žućo na noktima, tjedan dana, wow! Ja ga nisam imala šifaca nositi, ne leži mi žuta na noktima i bog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žućo je trajao super :) dobro, ne odggovaraju nam svima iste boje

      Izbriši
  2. sviđa mi se žuti orly :D
    u zadnje vrijeme padam na žute lakove, a nemam ni jedan haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja volim sve boje (osim onih mrtvačkih) i malo koja mi ne pristaje

      Izbriši
  3. Imaš predivne nokte! :)

    Žuta mi je super, imam neku varijantu od S-he, al' nikada ne nosim! Od Catrice mi je ipak nekako "JA" :)
    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* nokti su sad skraćeni, pa su mi neobični. Svatko nade sebe u nekoj od boja.

      Izbriši
  4. drago mi je da su ti se tako svidjeli , želim im sretan put dalje :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.