subota, 15. studenoga 2014.

Hidrokolor Absolute: Rich Merlot

Početkom godine iz Avona su došli novi, kremasti njegujući ruževi u liniji Hidrokolor Absolute. Ruževi dolaze u plastičnom, ženstevnom pakovanju roze boje, poluprozirnog poklopca. Zaštićeni su dodatnom folijom od otvaranja na kojoj piše naziv dok se i na samom dnu pakovanja također nalazi naziv ruža.

                                             
    
Avon absolute ruž sadrži vitamin E i C, kolagen te spf 15. Avon ruževe dijeli u kategorije: roze, koraljne, crvene i ljubičaste. U mom goodie bag-u je bio ruž Rich Merlot koji spada u liniju crvenih ruževa. Rich Merlot je jedna divna crvena boja, koja se lijepo nanosi na usne i super prekriva usne, jer je boja ruža jaka i intezivna. Ruž ima jednu slatku mirisnu notu, no ne intezivnu te jako brzo nestaje prilikom nanošenja. Ruž se skida prilikom manjeg jela i pića dok sam ruž na usnama traje 2-3 sata. Ruž je kremast i hidratantan  te ne isušuje usne. Ovo nije boja koju bi izabrala za sebe, već bi uzela nešto laganije i svjelije nijanse. Za sve ljubitelje crvenih i tamnijih nijansi, vjerujem da će se svidjeti Rich Merlot koji je meni osobno super za jesen i zimu dok mi je za proljeće i ljeto malo intezivan.
Ruž bi bilo najbolje nanositi kistom zbog lakšeg nanošenja i malo olovke kako bi duže trajao.
                               
                                                                
                                           na suncu
                                       
                                            u hladu


Prilikom zatvaranja čuje se klik te možete biti sigurni da se neće otvoriti u torbici. Regularna cijena ruža je 50kn no bude na akcijama u katalogu po 35kn. Ovaj ruž ste mogli vidjeli u ovom look-u napravljenog kod Žane :)

   

Jeste li probali Avonove ruževe?

*PR uzorak

Broj komentara: 9:

  1. Nisam još probala Avon ruževe i iako kažeš da nije tvoja boja, ovaj ti odlično stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces u svoju kolekciju imati koji primjerak Avonovih ruzeva. Hvala draga :)

      Izbriši
  2. Super su mi ti Avon Hidrokolor Absolute ruževi :D Imam jednog u koraljnoj nijansi i obožavam ga. Ovaj tvoj je divan i jako lijepo ti stoji :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto i ti imas jedan primjerak ovog ruža :) Ja se još navikavam na ovakve boje jer mi je malo bio šok kad sam ga počela koristit

      Izbriši
  3. ma daaaaaj, boja je krasna i super ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znas da sam naviknuta na vječnu pink barbie boju :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.