četvrtak, 19. ožujka 2015.

Nail polish challenge 2015 -oldest nail polish-

Prije par dana kreiran je novi nail polish challenge. Na ideju o ovom challengu je došla Kristina sa bloga Bits and Bows. Challenge mi se sviđa jer nema nikakvih pečatiranja niti nail art-a ;) U prvom postu s kojim već debelo kasnim, pokazujemo svoj prvi (najstariji lak) U početku ni sama nisam bila sigurna koji je, jer sam nakon Avona prešla prvo na Catrice lakove. Dakle, moj prvi lak je Avonov Warm black iz linije nail wear a kupljen najvjerovatnije davne 2005 kada sam naručivala tonu i tonu dekorative. Lak je rijeđe teksture, četkica duga i tanka, super se nanosi u tanjim slojevima te mu je nadogradnja odlična. Suši se brzo, na noktima izgleda gotovo crn, dok u sebi ima ljubičasti podton.


                           
   
   

Lak je super i za water marble unatoč tome što ga imam godinama. U sljedećem postu koji će vjerovatno biti do nedjelje vidjet će te noviji lak a što je najvažnije od svega nije u mojoj omiljenoj rozoj boji ;)


Broj komentara: 14:

  1. Black is always best!

    Check out my new post Here!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne nosim crnu nijansu laka, ali imam jedan koji sam kupila pre par godina i tako stoji samo ne znam ni ja za sta. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelep lak! Super ti stoji! *_*
    posetite moj blog i followajte ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra :) S obzirom da te pratim nema potrebe da miostavljas link od bloga ;)

      Izbriši
  4. napisala si 'unatoč' sa mekim 'ć'. :( hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. još sam to ispravljala i mislila se jesam li dobro napisala ili ne. hvala na ispravku :)

      Izbriši
  5. dobra si, čitavo desetljeće i još ga nisi potrošila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. došla sam do pola bočice no neće dugo trajati budem li ga stalno koristila za water marble

      Izbriši
  6. Neka crnjaka, lipo ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.