petak, 8. svibnja 2015.

Cien All in one lash booster mascara

Maskara je moj najdraži kozmetički proizvod oduvijek bila i ostala. Malo koja maskara mi ne odgovara, s obzirom da volim probavati sve maskare koje postoje u drogerijama i katalozima, još uvijek nije došlo do The maskare koja je najbolja i kojoj bi se uvijek iznova vraćala. No ima jedna koju koristim već neko vrijeme, a kakav je dojam ostavila nakon dužeg perioda korištenja, pročitajte u nastavku.

     Cien maskara dolazi u klasičnom pakovanju od čvrste plastike u crnoj matt boji, ljubičastog metalik natpisa.   
                           

   

   

Četkica je velika, dok su dlačice rjeđe postavljene s manjim razmakom između. Maskara je gušće teksture i dosta je mokra što meni u početku nije odgovaralo jer bi se sva zamazala s njom. S maskarom imam love - hate odnos jer mi je tako mokra lijepila trepavice, ostavljala grudice dok mi je gotovo suha s jako malo maskare na sebi još najbolje odgovarala. Ja imam prirodno duge i guste trepavice.

  
    trepavice bez maskare

  
     1 sloj

Ovdje sam koristila maskaru u jednom sloju a s četkice je uklonjen samo višak

  
     2 sloja

Isto kao i kod prethodne slike, samo s dva sloja maskare. Upravo zbog lijepljenja trepavica i grudica  ne volim ovu maskaru kao ni stavljanje maskare u više slojeva gdje moje trepavice izgledaju kao noge od tarantule. Na maskari piše kako daje volumen, duljinu i uvijene trepavice no ja se s tim ne slažem. Od svake maskare izvučem maksimum ali s ovom maskarom to nisam postigla. Nisam dobila duljinu i nisu mi uvijene kao što mogu postići s drugim maskarama.  Ono što mi se sviđa kod maskare je korištenje iste s gotovo polusuhom četkicom jer jedino tada mi ne lijepi trepavice, ne ostavlja grudice i daje prirodan look. Također, maskara ima i neki nespecifičan miris, nije baš ugodan ali njega se osjeti samo kad maskaru približite nosu, drugačije se taj miris i one osjeti. Maskara mi nije izazivala iritacije, ni crvenilo oka. Maskara se lako uklanja odstanjivačem kako, no meni je ipak draži kremasti odstranjivač jer mi on bolje ukloni sve tragove maskare

Nakon svega, nisam za ovu maskaru i ne bi ponovila kupnju. Iako sam je dobila na poklon od Mile ne znam cijenu no čim je saznam napravit ću update posta. Maskaru po otvaranju treba potrošiti unutar 6 mjeseci.

Jeste li probali dekorativne proizvode od Lidl-a? Kojim se maskarama uvijek vraćate te koju bi maskaru (e) preporučili za moje trepavice?

4 komentara:

  1. Jesi li probala Essence lash princess (prvo izdanje) ili Flormar Maxxl srebrnu, meni su ubjedljivo najbolje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, nisam probala ni jednu od navedenih. hvala na preporuci

      Izbriši
  2. Nisam ni znala da Cien ima maskare! Znala sam da ima ruževe, ali ih nisam probala. Ja koristim Essence extreme maskaru i super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja znala da Cien ima dekorativu, bila mi je poznatija njihova krema za ruke. Essence maskare nisam nikako probala

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.