utorak, 2. veljače 2016.

Born pretty store nail art water decals Dalmatian letter patern

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim zadnju u redu recenziju proizvoda sa Born pretty store-a. Za kraj manikura odlučila sam vam pokazati još jedne vodene naljepnice sa motivom psa Dalmatica. Sam motiv mi se jako svidio pa sam njega izabrala jer je ovim motivima teško odoljeti. Naljepnice dolaze u kartonskom pakovanju koje se nalazi u maloj prozirnoj foliji. Na pakovanju je i veće srce kroz koji se vidi veći dio motiva.


                              

Kada se naljepnice otvore, potrebno je ukloniti zaštitnu foliju kako bi se motivi mogli lakše koristiti. Nakon toga sam škaricama izrezala motive, pincetom sam ih držala par sekunda u toploj vodi i stavila na nalakirane nokte.

                  

Ideju za manikuru dao mi je manji predložak koji nisam ranije ni vidjela a na njemu su bile naljepnice preko bijelog i svijetlo plavog laka pa sam i ja odlučila tako nešto napraviti. Kod mene je bila nedoumica: sve u bijelo ili kombinirati s još jednom bojom?

Na nokte sam stavila bazni lak, potom bijeli gel lak od Avon Iceberg white i tirkozno plavi Yamamay br.60. Nakon toga sam slagala motive a višak vode sam pokupila salvetom. Kada sam sve motive stavila na nokte zaštitila sam ih Essence nadlakom.

  
   

Prilikom izrezivanja motiva nisam vidjela  odmah da sam psiću zarezala uho. Uspjela sam ga staviti na nokat i namjestiti ga, no izgleda da se motiv prilikom stavljanja  nadlaka odlomio do kraja. To sam vidjela tek sutradan na suncu a sam psić mi i ovako djeluje slatko :) Zato ubuduće pazite kako režete motive kako bi ovakve stvari izbjegli.

Naljepnice možete naći ovdje pod nazivom Nail art water decals transfer sticker dalmatian letter  pattern # T215 po cijeni od $1.72. U koliko vam se manikura svijela možete koristiti moj kod za -10% popusta BBTK31.  Popust se ne odnosi na već snižene artikle.

Volite li motive životinja na noktima?

*PR sample


Broj komentara: 5:

  1. Divno :D Naljepnice su mi totalno otkačene, a manikura mi se sviđa jer si osim bijele i crne sve začinila tirkiznom koju obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je da ti se sviđa manikura :)

      Izbriši
  2. Great nails color, love the stickers too. Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram, please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com


    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.