četvrtak, 16. lipnja 2016.

Trenutni makeup look ( za posao)

Bok šminoljupci! Napokon je došao red na još jedan post koji sam posvetila novom videu snimljenom prije par dana. Iz naslova možete vidjeti da je riječ o look-u koji sam nosila na posao. Naime još od prošlog mjeseca koristim Sleek paletu Garden of Eden čiju recenziju planiram uskoro pisati. Sa sjenilima iz palete sam kombinirala najčešće mat ruž iz Anova Peach  Flatters a u zadnje vrijeme Essence ruž u olovci glossy stick u nijansi Poshi Pink. Nadam se da vam se svdio povratnički video kao i makeup look.




                                 
                     
               
                   


Proizvodi:

Dr.Hauschka 01 macadamia foundation
Eveline concealer 2in1 04 light
Catrice camouflage cream 020

Catrice fine and prime eyeshadow base
Sleek Garden of Eden palette (Fauna)
Catrice Glam Doll mascara
Essence so this love blush ( Cinderella LE)
Essence Glossy stick Poshi Pink

RT Buffing brush
Drugstore eyebrow brush
RT base shadow brush
RT Detailer brush
Eco Tools Blush brush

Broj komentara: 6:

  1. Nikad nemoj prekrivati pjegice, imam drugaricu sa njima i meni su prosto dražesne! Divan look. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne sakrivam ih još se i vide ispod lakših podloga. Drago mi je da ti se sviđa look :)

      Izbriši
  2. Super ste ☺
    A sminka je super ♡ obozavam ovakve boje

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.