ponedjeljak, 7. kolovoza 2017.

Olival deo kreme Antibacterial i Ružmarin i Limun

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju deo krema o kojima ste već čitali kod ostalih blogerica. Nakon više mjesečnog korištenja, odlučila sam s vama podjeliti svoje dojmove.
Već sam nekoliko puta spominjala na blogu kako se znojim i da imam toliko jak miris da ne podnosim samu sebe. Kada sam negdje u gradu ili u aututobusu, molim Boga da nema nikog pored mene kako nebi osjetio miris moga znoja. Kod mene je miris težak, što sam genetski nasljedila od oca. Svi dezodoransi koje sam do sada probala, nisu imali nikakvog učinka. Kada sam već mislila dignuti ruke od svih dezića što postoje na tržištu, tada je Olival napravio nove deo kreme od čega sam dobila dvije na korištenje. Jednu Antibacterial i drugu Natural sa Ružmarinom i limunom.

Antibacterial 

Deo krema dolazi u tubi od meke plastike koja na donjem dijelu ima aplikator s tri manja i uža otvora  iz koje izlazi proizvod. Tekstura kreme lagana, lako se nanosi te se brzo upije u kožu.

                              

                           

       

Antibacterijska krema ima u sebi eterično ulje čajevca i tako miriše. Miris se osjeti po otvaranju i prilikom korištenja,  nakon čega se miris deo kreme više se ne osjeti. Ne kosi se sa mirisima koje imate, tako da slobodno možete koristi toaletne vode ili parfeme. Sama deo krema me više nego oduševila: Nema neugodnog mirisa i mrlja na odjeći što je kod mene bio vječiti problem. Nema svijetle odjeće na kojoj nisu ostale žute mrlje ili tamnije odjeće koja je u području pazuha postala tamnija. Sama odjeća mi više toliko ne zaudara po znoju, pogotovo u području rukava. Nakon toliko isprobanih dezodoranasa, sprejeva, i ostalih deo proizvoda, nisam mogla vjerovati da ova mala deo krema stvarno djeluje!



   Ružmarin i limun

Natural krema u sebi ima ulje ružmarina i limuna pri čemu je  miris ružmarina izraženiji. Između dviju krema, antibacterial je više neutralnog mirisa.

  

Ono što mi je posebno drago a na što najviše obraćam pažnju to je sastav: u deo kremama nema štetnih sastojaka, ne sadržavaju aluminij ni paraben što je meni posebno važno. Deo kreme sam probala i nakon depilacije, što inaće nemam običaj raditi, i sama krema mi nije uzrokovala nikave iritacije kože.

INCI: Cocos Nucifera Oil, Sodium Bicarbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Crea Alba, Lanolin, Cetiyl Palmitate, Citrus Limon Fruit, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil d-Limonele, Linalool.

U koliko ste u potrazi za dobrim dezićem, svakako bi preporučila deo kreme i vjerujem da će svatko naći kremu koja mu odgovara po njegovim potrebama, a ja ću svakako uzeti ostale tri deo kreme koje nisam probala.

Jeste li probali Olival deo kreme? Ako jeste, kakva su vaša iskustva?

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon više mjesečnog korištenja i bez utjecaja trećih osoba.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.