četvrtak, 21. prosinca 2017.

6th blog birthday

Bok drage moje! Jučer je blog napunio svojih šest godina. Kao da je bilo jučer kada sam napisala svoj prvi post. Sjećam se svojih početaka i kada sam pisala o Schaumi i Baleinim proizvodima jer je to bilo jedino što sam si mogla priuštiti.

Moje prve kremice koje ste viđali na blogu i u favoritima bila su mini izdanja Baleinih proizvoda. Ono o čemu sam mogla sanjati, danas mogu kupiti i uživati bez probelma. Ovaj, ne sad tako mali blog, već je školarac ( ako gledamo po godinama) a kroz šestogodišnji staž skupilo se preko šesto postova.

Istina, trebalo ih je i moglo ih je biti više, ali od lani mi je život u petoj brzini, a od ove godine pogotovo. Jedva čekam malo više vremena kada ću se moći u potpunosti posvetiti pisanju i recenzijama koje čekaju svoj red.

Vama drage moje hvala od srca na svakom kliku, lajku, komentaru. Vi ste ti koji ovaj blog držite aktivnim već šest godina. I na tome vam od srca hvala.

                
                                     

1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.