petak, 27. travnja 2018.

Nek' mi je sretno

Bok dragemoje! Ovo je jedan od postova koji pišem godišnje, i to na svoj rođendan. Doduše, moj rođendan je bio prije dva dana i ovaj post pišem sa mrvicu zakašnjenja.




                                 


                             

                                                              slika nije moje vlasništvo


S obzirom da nemam nekih posebnih želja, imam samo jednu: zdravlje.

Već sam skoro mjesec dana na bolovaju zbog bolova lokomotornog sustava i sve idani mi se svode na ležanje,mirovanje i šaku tableta svakodnevno. Nadam se da će se to u skorije vrijeme promijeniti.


Svima koji slave rođendane, neka vam je sretno,od srca vam zželim najviše zdravlja, sreće, ljubavi, posla i kozmetike naravno :) a sve ostalo će doći svojim redom.

Hvala vam što me čitate i pratite.

Vaša Tina


Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.