ponedjeljak, 6. siječnja 2020.

Favorites of December 2019

Bok šminkoljupci! Nadam se da ste uživali za praznike i lijepo se proveli u krugu svojih najmilijih.
Kraj godine mi nije bio po volji, i nisam bila raspoložena za snimanje ni pisanje. Sada, kad sam odmorna i spremna, vrijeme je da se vratim vama,mojim čiatetljima. Što sam sve voljela u zadnjem mjesecu prošle godine, pročitajte u nastavku.

Njega lica:


                           


Himalaya gel za umivanje lica je blag s laganim piling zrncima. Polako i on dolazi kraju pa već sada lagano tražim novi gel.

Apibelle krema s hijaluronom i pčelinjim otrovom koristim zadnjih mjesec dana, ako ne i duže. Nismo se odmah zavoljeli na prvo korištenje a s vremenom mi je sama krema postala dio moje svakodnevne rutine.

Nikel krema od kstena je lagana okoloočna krema koja se ako razmazuje i brzo upija. Volim je koristiti u kombinaciji s uljem za okoloočno područje i zjedno su odlična kombinacija.

Njega kose:


                        





Od Balee sam ostala vjerna njihovim gelovima za tuširanje kojih imam na pretek, svaki ge mi je posebno drag.

Tinktura i šampon za kosu od koprive je super, i još u sebi ima i isstoimenu tinkturu što je dodatni plus. Čim smo ušli  zimsko doba, i moja je kosa počela manje opadati iako imam tinkturu od koprive. I nju uzimam na redovnoj bazi, točno onako prema uputama. Ovaj šampon volim jer mi super opere moju masnu kosu.

Korištenje dekorative sam smanjila, iako je bila više zastupljenija u jesenskom periodu, o čemu će te vidjeti u idućem postu u favoritima jeseni.


Koji proizvodi su vama obilježili zadnji mjesec u 2019?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.