srijeda, 30. rujna 2020.

Notino inspiracija za online kupovinu

 Bok šminkoljupci! U današnjem postu pokazat ću vam proizode koje sam kupila na Notinu. Kao blogerica također pratim ostale beauty blogove i njihove profile na društevnim mrežama. Ako bih mogla navesti nekoga tko ima sličan ako ne i isti ukus po pitanju proizvoda za njegu kože ili makeup-a onda bi izabrala Anu s bloga Vote beauty

Upravo mi je Ana bila inspiracija za ove proizode koje sam kupila. Tako sam na Notinu izabrala sljedeće proizvode:

Real Techniques Original Collection Base 

Vjerujem da svi već dobro poznajete Real Techniques proizvode koji su jako kvalitetni i dostupni svima. Moja odluka je bila makeup spužvica uz koju dolazi i ova slatka i jako korisna torbica. Tako spužvicu možete spremiti, staviti u kozmetičku torbicu i putnu torbu a vaša spužvica će biti očuvana i spremna za iduće korištenje.

                                  

                                

Real-Techniques-Original-Collection-Base-notino_hr.jpg



      



Idući proizvodi koji me zainteresirali su Makeup Revolution pečena rumenila. Nisam probala ni jedno MUR pečeno rumenilo, a odlučila sam se za iste nijanse koje je probala i Ana. Riječ je o prekrasnim rumenilima u boji Pop my cherry i Lovestruck. Malo je reći koliko su boje prekrasne uživo a količina rumenila je velika i dugo će vam trajati. 

 

                                                   

Makeup-Revolution-Reloaded-rumenilo-Lovestruck-i-pop-my-cherry-notino_hr

Zadnje što sam odlučila probati je Klorane šampon od božura za osjetljivo vlasište. Šampon sam uzela u količini od 25ml za probu jer dragi ima osjetljivo vlasište koje ga svrbi te si češanjem stvara rane na tjemenu. Vjerujem da će nam šampon dati željene rezultate.

                                   

                                                        

Klorane-Peony-šampon-za-smirenje-osjetljivog-vlasišta-notino_hr

Navedene proizvode možete naći na Notinu.

Klorane šampon za osjetljivo vlasište 25ml 33,90 kn

Makeup Revolution rumenila 7,5gr  24,09 kn

Real Techniques spužvica sa torbicom 64,90 kn
                                      
Jeste li probali nešto od ovih proizvoda? Postoji li nešto što vas najviše zanima a što bi voljeli prvo čitati na blogu? slobodno mi napišite u kometarima!


*PR proizvodi

                            



Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.