ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

Empty #6

Bok šminkoljuci! Evo nas u predzadnjem ostu u ovoj godini! Prije nego što se oprostimo,vrijeme je za još jedan empty post i sveukupnoj količnini potrošenih proizvoda u 2013. Krenimo redom!

                                            


Dove puerly pampering sa kokosom je odličan gel za tuširanje. Kremast,mirisan,jednom riječju savršen!

Nivea sress protect je ok kao miris ali se nesjećam da sam imala neku veću zaštitu prilikom znojenja. Dezodorans kao i svaki drugi.

Balea tekući sapun koji mi je na rvi pogled izgledao obećavajuće me malo razočarao. Očekivala sam više pjene i bolji miris,međutim toga ovde nema.

                              

Palmolive za bojanu kosu,šampon iz moje zalihe koju sam vam pokazalaprije par mjeseci na blogu. Šampon je ok,da mi je produžilo trajanje boje kose,to nisam primjetila.

Balea gel za tuširanje od manga! Ludilo od gela za tuširanje,miris je fantastičan koji ispuni cijelu kupaonicu!

Fa nutri skin me i nije nešto oduševio,miris mi je presladak i nevjerujem da ću ga ponovo uzet.

Nivea happy time je dezodorans ugodnog mirisa ali dalje toga ništa više. Ja kad sam pod sresom još se više znojim i nema toga što vam može sprječiti lučenja znoja  i mokrih rukava isod pazuha.


Vjerujem da ste se bar jednom u životu susreli sa nekim tko je imao uši. Ali kada se pojave kod vas i u vašoj obitelji sigurno da vam nije ugodno. Nemorate imati djecu vrtićke dobi,pokupit ih možete u školi,tramvaju,bilo gdje. Tu je Sumifen šampon koji efikasno uklanja problem ušiju,a cijena je od 30kn za malu bočicu do 70-80kn za veću. Koristi se svaka 2 dana i 2x je potrebno šamponirat kosu. Ukoliko vas zanima kako se riješiti ušiju,kako dolaze,koje šampone uzimat u komentaru mi napišite ako želite takav post.

Essence mi se okazao kao najbolji skidač laka a ovaj od kokosa i papaye jedini koji mi za sada mirisom ne smeta.


Autan je moj spasioc rotiv tigratstih komaraca! Uzimam ga ponovo na ljeto!

Rosal corona me i nije nešto oduševio,a kupljen je jednom prilikom u Dm-a tek toliko da ga probam.

Supradyn q10 šumeći multivitamini su mi najdraži koje postoje kod nas. Okusom podsjećaju najbliže na cedevitu od naranče,zapravo su još boljeg okusa. Imaju sve potrebne vitamine i minerale,uzimam ih ponovo.


Eucerin even brighter je krema koja mi se jako svidjela. Lagana,nemasna,sa spf 30 uzimam čim potrošim 2 dnevne koje trenutno imam.

Bioderma sebium al je odlična za ublažavanje akni i crvenila. Ovo testeri su me spasili!

Bioderma sebium gel je odličan. Lagan,nježno čisti,ostavlja kožu lica mekom,čistom, kupujem čim potrošim gel koji trenutno imam.

Bioderma sebium serum je rijetke teksture i otrebno ga je jako malo nanjeti na lice,u suprotnom ima kontra efekt kako se pokazalo kod mene. Imam još jedan tester a ću ga probat ali mislim kako mi je njihova krema pore refiner daleko bolja za matiranje.
Apivita wine elixir krema za ublažavanje bora i linija oko usana. Ja sam koristila samo kao okoloočnu kremu i toliko je dobra,kremasta,treba je jako malo a ovaj tester mi je trajao duže od očekivanog upravo zbog te male količine koja je potrebna.Prvom prilikom ću je kupiti!

Biotherm blue therapy eye je isto odlična,kremasta kremica koja odlično nahrani kožu oko očiju,ublaži vanjske i površinske borice. Nažalost cijena od skoro 600kn joj neide u prilog :(

L'Occitane šampon sa 5 esencijalnih ulja me oduševio. U početku sam bila skeptična zbog njegove blago gelaste teksture jer sam već sa sličnim šamponom drogerijskog ranga imala užas od kose,ali ovaj šampon mi se svidio. uderastog slatkog mirisa. Iakoje za suhu i oštećenu kosu,na moju zdravu i normalnu kosu nije napravio nikakv nered.



Stara četka za kosu kojoj su one kuglice očele ispadat a grebe. Otišla u otis a zamjenila ju je uno uhodnija,šira i bolja četka.

Duchesse su mi odlične blaznice koje sam jednom rilikom uzela u Mullera i od tada ih stalno uzimam.

Balea i Ordinary vlažne maramice su must have kod mene u torbi,pogotov su mi bile spas dok sam radila,dobro dođu za maknit svu onu prljavštinu sa lica koja se skupila prilikom rada na tvorenom.

Avene krema za osjetljivu kožu sklonu iritacijama. Tester sam dobila u ljekarni jer mije koža počela na veliko divljat pogotovo u zatvorenim i grijanim prostorijama. Kremica je lagana,koristila n+bi je rano ujutro prilikom odlaska na posao a onda bi opet do povratka kući bila na mukama. Prilikom izbijanja crvenila malo bi ublažila taj osjećaj vručine u licu ali to je sve.


La Roche Posay -Rosaliac uv riche krema koja je takđer namjenjena za crvenilo kože. Za suhu i vrlo suhu kožu. Iako je moja mješovita sa djelomičnim suhim djelovima,nisam primjetila da mi je ublažila crvenilo u licu. Krema je lagana,ne masti kožu,sadrži UVB SF 15-UVA PPD8

Nivea all-in 1 gel,maska,piling. Obično sam ga koristila kao piling,imam još jedan ovakav tester pa ću nakon što njega potrošim donjeti odluku dali ću ga uzeti ili ne.


Dove beauty crem wash je suer kremasti tekući sapun. Uzela sam ga jednom prikom u Dm-a. 

Cotoneve vateni tapići za uši,spas za sve,pogotovo za uklanjanje zamrljane  maskare,višla laka... Ma znate već sve,zar ne?

Na slici nedostaje Wella šampon sa kojim sa bila zadovoljna ali koji je otišao u koš prije nego sam ga spremila za empty post.
Sve skupa 34 proizvoda od čega 11 testera. Od 14.3 do danas to je 126 proizvoda u ovoj godini! Vjerujem da bi toga bilo više da sam ranije pisala ovakve postove. Ja marljivo trošim sve šta imam i već se polako skupljaju proizvodi za sljedeći empty post. Jeste li probali šta sa popisa,imamo li što zajedničko?


Do sljedećeg posta koji ide sutra zadnji put u ovoj godini,

xoxo,T


Broj komentara: 8:

  1. Drago mi je da se i tebi svidja dove purely pampering tusiralica, i meni je medju omiljenima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dvaka čast, baš si istrošila dosta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bogme jesam,sva sreća a imam pomoćnike za neke proizvode :)

      Izbriši
  3. Dove gelovi za tuširanje su najbolji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da mi je ovo bio prvi njihov gel za tuširanje,no nisam sigurna. svakako ih laniram uzimati i dalje

      Izbriši
  4. mislim da ništa od ovog nisam probala... osim odstranjivača laka za nokte ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.