petak, 13. prosinca 2013.

New in no.14

Bok šminoljupci! Evo  nas u još jednom new in postu. Svega sam kupovala prošli i ovaj mjesec,a kako je toga bilo malo za post,odlučila sam pričekati da se više toga skupi pa sve staviti u jedan post. Što je novoga,pogledajmo  nastavku ;)

                                                     

                                 Catrice lakovi iz arts collection linije,te Flormar lakovi.

                               

Ebelin nova četka za kosu. Mullerove blaznice,ABC plus multivitamini,Visine kapi,testeri za crvenilo kože,L'oreal maskara volume million lashes.

                              
 
Zatim sam ponovo otišla do Mullera i kupila još blaznica pa sad imam 4 paketa,u Dm-a sam kupila Schaumu,Taft,Dove fresh dezodoranse.

                               

Colgate herbal i whitening zubne paste,Maybelline great lash maskara,color tattoo sjenila,Flormar tuš,Bourjois korektor,Maybelline color sensational ruž za usne,Creme 21 kremu za ruke.

                               

U grad sam otišla i kupila ladičar a vratila se sa još 2 laka i još jednim fantastičnim odstranjivačem laka za nokte.

                              

                           Kod Miyu sam naručila šećernu pastu i stick za prištiće.

Svega se skupilo kod mene,u četvrtak mi je zadnji radni dan pa sam se opskrbila po pitanju nekih stvari jer tko zna kada ću opet biti u mogučnosti ovako kupovati :/  Što bi prvo voljeli vidjeti u recenziji? Što ste novog vi kupili,imamo li što zajedničko?

Broj komentara: 12:

  1. Ooooooo,krasnih noviteta se tu skupilo!I ja koristim ove blazinice,stvarno su odlicne.Zanima me ovaj korektor,i kad bi mogao koji NOTD sa ovim prekrasnim glitter lakicem sa prve slike!Znaci,jos malo i zavrsava tvoje ranojutarnje dizanje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice :) Blaznice sam 'otkrila' slučajno jednom u mullera kad mi ih je doma nestalo i sad samo njih uzimam. NOTD bi mogao vrlo lako biti sa ovim glitterom :) korektor je u fazi testiranja pa svoje dojmove javim :) Da,u četvrtak završava ustajanje u 5.30 nakon 6 mjeseci. Volila bi kad bi znala da ću ostat iako su takve šanse jako male :(

      Izbriši
  2. Najviše mi se sviđaju lakići :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno, posebno ovaj skidac laka Gabrini!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije loš,biobi oš bolji da mi ne isusuje kozicu oko noktiju

      Izbriši
  4. wooow koliko lakova! bas si se opremila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesam draga,uskoro prestaje radni odnos pa sam se malo opskrbila po tom pitanju. zadnja plaća je početkom siječnja,mozda si još nesto uzmem ali nisam sigurna jer moram cuvat novce za bbd

      Izbriši
  5. krasni noviteti, a kad ćeš nam pokazati ladičara ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ladičar još nije slozen kako treba,fali mi još jedan ;) a slike su mi inače loše u stanu :(

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.