utorak, 31. prosinca 2013.

Happy New Year

Dragi moji čitatelji i čitateljice! Ostalo je još svega par sati do ulaska u Novu 2014. Želim se zahvaliti svima koju su me čitali,komentirali i bili uz mene čak i kad nisam ništa ili slabo pisala. Najviše vas je zanimao Miyu podočnajković  i Otvaranje Mullera u TC Joker .
Najviše vas ima iz Europe,Amerike, i Azije. Od samog početka bloganja,prate me tehničke poteškoće koje su umanjile moje prisustvo u blogerskom svijetu. Ovog puta nemogu ništa obećati kako se nebi opet urekla nekim novim kvarom kompjutera ili problemima interneta. Ostaje mi nadat se da će sa moje strane biti više postova,čitatelja,komentara,sljedbenika i da ću se jednom naći na popisu naj blogerica ma koje god mjesto to bilo. Ovo je 100-ti post u 2013 a 145 od pokretanja bloga.


                                            

Vama kao i sebi od srca želim najviše zdravlja,sreće,ljubavi,posla. Sve ostalo će doći samo od sebe. Dobro se zabavite ali i čuvajte! Ja ću i ovu godinu,11-tu po redu provest kod kuće u krugu svojih bližih. Kod mene u kvartu se puca već naveliko tijekom praznika,a imam loša iskustva kad su u pitanju pirtoehničke stvari.

No,da vas ne davim više,od srca vam želim sve najbolje i super provod u novoj 2014!

Broj komentara: 14:

  1. Hvala draga Tina! Također tebi i tvojima sve NAJ, NAJ u Novoj !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti! Tebi i tvojima takoder sve najbolje,a najvise zdravlja u Novoj!!!
    P.S.i da se nades na popisu naj blogerica:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Nadam se da ce mi se ta zelja ostvarit u ovoj ili od nekoj sljedećih godina :)

      Izbriši
  3. Hola,
    me encanta tu blog, es genial.
    Con tu permiso me quedo por aquí y que podamos seguir compartiendo nuestros proyectos e ilusiones.

    .•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

    ........|___|.....
    ........|000|.....
    ........|000|.....
    .........\00/.....
    ..........\0/.....
    ...........||.....
    ...........||.....
    ........._||_.....


    .¸.•*¨)¸.•*¨)
    (¸.•´..¸.•´¸.•*´) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´)
    (¸.•´ (¸.` * ¸.•´¸.•*´¨)

    FELIZ AÑO 2014!!!
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretna nova, sve najljepše i da ti se sve moguće željice ispune :D

    OdgovoriIzbriši
  5. sretno Tinči, neka ti ova bude bolja od prethodnice :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.