utorak, 11. veljače 2014.

Afrodita Hydra Thermal

Afroditine proizvode koristim već par mjeseci a među njima su koncetrat te krema za lice iz linije Hydra Thermal.

Krema dolazi u maloj plastičnoj teglici od čvrste plastike. Krema je lagane nemasne teksture te se brzo upija u kožu. Kož mi drži matiranom i hidratiziranom  što je meni dovoljno te mi jača hidratacija i matiranje nisu potrebni. Krema je ugodnog mirisa te mi prilikom korištenja nije izazivala nikakve negativne reakcije.

                                               
                              
                               


Krema je namjenjena normalnoj-mješovitoj koži. Dobra je kao podloga za make-up. Od Afrodite također postoji krema za suhu kožu. Krema sadži 50 ml a rok trajanja je 04/2015. Cijena u Dm-a je 73,90 dok je u Mullera 69,90.

INCI: Aqua, Pentylene Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, aloe Barbadensis Leaf Juice, Helianthus Annuus Seed Oil, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Ethylhexanoate, Glyceryl Stearate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Propylheptyl Caprylate, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Sodium Hyaluroante, Panthenol, Xantham Gum, Beta-Glucan, Sodium Benzonate, Benzoic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Sulfate, Parfum, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate.

Jeste li probali Hydra termal liniju? Koristite li afroditine proizode? Što bi mi još preporučili?

*PR proizvod. Recenzija je pisana na temelju osobnog iskustva te na recenziju nije bilo nikakvih utjecaja

Broj komentara: 12:

  1. imam ju i super mi je :) bas sam prije neki dan pisala recenziju :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno ne kupujem nikakve kreme i serume dok ne potrošim ove što imam :D Al inače volim Afrodita proizvode i ova krema mi se čini zanimljiva! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ih rtrenzutno imam 5 od čega 2 koristim svakodnevno tako da nemam namjeru ni ja kupovat nista novo po tom pitanju

      Izbriši
  3. probala nisam, trenutno imam i sama par neisprobanih kremica, moram to trošit prije no što se pokvare ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. čula sam dosta pohvala za ovu kremu :)
    super bi došla za moju masnu kožu
    možda se odlučim za kupnju nakon što potrošim ove koje imam hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  5. super recenzija, ali kad ja nisam curka od kremica. uzela sam baleinu soft koja je u biti univerzalna za cijelo tijelo, i ne treba je puno, a košta samo 10kn i za moju svrhu i više nego odlična!

    OdgovoriIzbriši
  6. Probala i prezadovoljna :) Slažem se sa tobom, meni je najdraža trenutno! I dobra je i kao podloga za puder. Kupim ponešto njihovo, zasad mogu preporučiti i peeling Clean phase, manje izbijaju prištići.Mitesere još nije uništio,ali bar nema upala više pa ne trebam korektor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. piling mi bas inije odgovarao (hvala bogu na testerima) ali su zato kreme i koncetrat super

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.