nedjelja, 16. veljače 2014.

John Frieda Brilliant Brunette šampon i regenerator za kosu



Prije same recenzije, željela bih zahvaliti Tini što me pozvala da napišem suradnički post na njenom blogu.

Tina je izbor ostavila meni, a ja sam za recenziju odabrala sve popularnije John Frieda proizvode – ovog puta šampon i regenerator za brinete.



Ukoliko čitate moj blog, znate da obožavam Kerastase proizvode i da mi je trenutno omiljena Kerastase Chroma Captive linija za obojanu kosu. Međutim, Kerastase proizvodi jako su skupi, stoga sam odlučila pronaći jeftiniju varijantu koja bi mojoj kosi dala sličan sjaj, svilenkasti, lepršavi efekt, bez otežavanja kose. Da li sam u tome uspjela – pročitajte u nastavku posta.



Za John Frieda proizvode sam čula, ali ih nisam imala priliku probati sve dok mi Ana Marija (sa bloga Make it beuatiful) nije na poklon poslala ovaj set.



Riječ je o John Frieda Brilliant Brunette šamponu za kosu i regeneratoru iz iste linije koji obećavaju hidrataciju smeđe kose, očuvanje boje i brilijantan sjaj. Upravo to i pružaju kosi!

John Frieda u ponudi ima i liniju za plavuše, stoga ni vi nećete ostati zakinute.



John Frieda Brilliant Brunette šampon za kosu dolazi zapakiran u tubi (u mojoj verziji od 50 ml) i tako predivno miriše!

Tekstura mu je svilenkasta, malo gušća. U sebi sadrži brilijantne čestice za sjaj koje su toliko sitne, ali ih je lako uočiti jer se presijavaju na svjetlu. Šampon se lako nanosi, dobro se pjeni i bez problema se ispire.

Kosa je nakon šamponiranja mekana i nahranjena.



John Frieda Brilliant Brunette regenerator (50 ml) za kosu svijetlo je smeđe boje i guste teksture. Lako se nanosi, ostavi se da djeluje 2 minute, a potom se ispere. Ima isti miris kao i šampon, te jednako djelovanje.


Ono što primjećujem nakon šamponiranja je da mi je kosa nahranjena, mekana  i nevjerojatno glatka. Nema isušenosti, a i bez problema se mogu počešljati bez čupanja od suhoće jer nje nema! Nakon što osušim


kosu, primjećujem da je nevjerojatno sjajna i blistava. Kosa je lepršava i svilenkasta, ali mrvicu otežana upravo zbog te gušće teksture šampona i regeneratora. Ne masti se brže nego inače, ali upravo zbog nedostatka te jedne sitnice koju mi Kerastase pruža, ovu liniju stavljam na drugo mjesto šampona i regeneratora koje sam do sada isprobala.

Preporučila bih ga svim brinetama koje imaju suhu kosu, posebno ako imate suhe vrhove, a nemate problema s masnijim tjemenom.
Želite li održati boju i sjaj, a ujedno nahraniti kosu, ovo je linija za vas.
Ukoliko niste sigurni u kupnju full size šampona i regeneratora, na Feelunique stranici možete pronaći ova mala putna pakiranja od 50 ml po cijeni od 50 kn (oba proizvoda), a trajati će vam skoro 2 mjeseca.

Trenutno sam u fazi korištenja jedne L'Oreal linije šampona, regeneratora i maske koju obožavam i o kojoj ću vam uskoro pisati, ali ne odustajem od John Frieda proizvoda jer mislim da su predivini i svakako želim isprobati i Liquid shine liniju.

John Frieda proizvode također možete pronaći na policama Mullera i Douglas parfumerija.





                    


                              

                               

                               


Zahvaljujem Sari  na odazivu što je pristala na suradnju i napisala suradnički post. Hvala ti Sara <3

21 komentar:

  1. uf ovo bih mogla probati s obzirom da puštam svoju kosu da raste bez farbanja, a smeđokosa sam. :*

    OdgovoriIzbriši
  2. ja se planiram za mjesec-dva vratit u smeđe pa onda i naručit ovaj sampon

    OdgovoriIzbriši
  3. Zašto je često na kraju reda slovo J? :D
    Inače, voljela bih ovo probati, sviđa mi se ta ponuda na feelunique-u :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neznam čemu slovo j na kraju svakog reda,sad cu to ispravit. sviđa se i meni ponuda :)

      Izbriši
  4. Regenerator bi trebala probat pošto imam suhe vrhove, a šampon posle ove recenzije odpada jer imam masno tjeme. Super post! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ces ga probati i da ce ti odgovarati. ja ga isto namjeravam uzet

      Izbriši
  5. skoro pri svakoj kupovini kupim drugi šampon ;)
    možda će i ovaj doći na red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ga nisam ni primjetila u mullera. javi dojmove kad ga probas ;)

      Izbriši
  6. imam masno vlasište, pa mislim da ipak preskačem :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vaznije je da sebi nađes sampon koji tebi odgovara

      Izbriši
  7. Takodjer preskacem zbog masnog tjemena ali hvala na recenziji, mogla sam naruciti bas ovaj sampon ali bolje je uzeti za volumen - barem u mom slucaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da ce ti sampon za volumen u tvom slučaju odgovarati

      Izbriši
  8. Divan šampon, ali nije za mene zbog masnog vlasišta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima još šampona iz drugih linijaod johna friede

      Izbriši
  9. Mene su razocarali ti John Frieda samponi, za tu cijenu mi je puno bolja L'oreal Ever Riche linija koja stvarno napravi wow efekt (mozda je to ta linija koju sad koristis), pa mislim da cu ovo preskociti ipak, ali dobra recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. roseybelle, ovo je suradnički post te je sara probala frieda sampone kao i l'orealovu ever riche liniju :)

      Izbriši
  10. Probala sam i ja,ali J.F. Hair Repair regenerator-crveni i masku za plavu kosu (krem pakiranje) i oboje mi je odlično, puuunoo mekša kosa i lakše rasčešljavanje.Možda je čak bolji regenerator i uz to ima malo ljepši,jednostavno prekrasan miris,pomalo parfumiran :) A maska jeste gušća ali mi se čini da on bolje djeluje na ispucale vrhove i zagladi :) Ja preporučujem ovaj brand,samo tražite odgovarjuću namjenu :) I da,malenu količinu stavim samo na vrhove kose tako da tjeme ne masti :) Prvi put sam na blogu pa da podijelim iskustvo i usput pronjuškam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja dobro došla u moj mali kozmetički raj! Drago mi je da si szadovoljna sa J.F. proizvodima za kosu :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.