petak, 7. veljače 2014.

Miyu Anti Ac So Stick

Bok šminkoljupci! Za danas sam vam pripremila post o prirodnoj kozmetici,točnije sticku za akne.

Miyu sam kontaktirala sredinom prošle godine kada sam se odlučila na kupovinu dva proizoda: Stick za akne i šećernu pastu. Stick za akne sam uzela jer svaki mjesec pod utjecajem hormona u PMS-u imam manje zvjezdano nebo na svom licu. Pregledom Miyu kataloga naišla sam na ovaj stick te ga odlučila probati.

Stick dolazi u pakovanju koje je nalik labelima. Stick je lagano žute boje,malo grublje teksture ali u dodiru sa kožom postaje mekši te se lakše nanosi. Miris mu je biljni a osjeti se i malo eteričnog ulja čajevca koje djeluje protuupalno i antiseptički. Stick nanosim uglavnom preko noći na čisto lice i to na mjesta gdje ima akni. Ujutro vidim da ovaj stick uistinu djeluje jer smajnjuje crvenilo a potkožne prištiće lakše izvuće na površinu kože te sam potkožni brže nestaje. Iako se ne savjetuje stavljanje sticka na otvorene rane ja sam i tako probala ali me nije ništa smetalo ni peklo.


                                               

Stick mogu koristiti svi, bilo preventivno za prištiće uzrokovanih PMS-om,kroničnih upali akni te smanjuje mitesere. Zbog salicilne kiseline nije preporučljiv trudnicama.

Sastojci: salicilna kiselina,shea maslac,ekstrat stolisnika, i  eterično ulje čajevca.
Pomoćne tvari: Ulje suncokreta, gliceril stearat NSE (emolijens podrijetlom iz palminog ulja) i ekstrakt vitamina E iz suncokreta kao antioksidans. Bez dodanih konzervansa. 

Stick ne sadrži dodatne boje, mirise,konzervase i naftne derivate.

Stick sadrži 6ml a cijena je 30kn. Miyu prirodnu kozmetiku možete putem facebooka na Miyu prirodna kozmetika ili putem maila miyu.prirodna.kozmetika@gmail.com

Ima te li problema sa prištićima? Što koristite za akne? 

p.s. link mi bude beskonačno dug zbog čega nisam mogla stavit poveznicu na facebook jer bi mi ostatak teksta bio u plavom. 

Broj komentara: 12:

  1. Miyu je zakon, čitam o njezinim proizvodima cijelu vječnost i nikako da uzmem nešto od nje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se a ces uskoro uzet nesto od nje,proizvodi su odlični!

      Izbriši
  2. Zvuči super i puno jeftinije od ljekarničkih i drogerijskih stvari za prištiće!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da,kad pogledas koliko sve one kreme i stickovi dođu za prištiće a ovde imas proizvod na prirodnoj bazi za manje novce

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. nadam se da ce ti bit jednako dobar kao i meni

      Izbriši
  4. super je što ti paše, ja ga probala nisam

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.