ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Inspired by a pattern

Bok šminkoljupci! Jučerašnji zadatak bila je manikura s uzorkom. U svojoj opremi za nail art pregledala sam sve što imam od materjala i shvatila da imam samo jednu pločicu koju sam već jednom ili dvaput koristila. Pa da krenem redom....

Na nokte sam stavila Essence all in one u jednome sloju. nakon toga sam u malo debljem sloju lakirala Avon Pink creme te sam ostavila da se dobro osuši. Zatim sam crnim lakom za pečatiranje od born pretty storea i njihovim silikonskim pečatom pečatirala uzorak sa pločice QA 21 kupljene na ebay-u. Nakon toga sam ostavila nokte da se dobroooo osuše te sam sa Catrice 2u1 gel  nadlakom zaštitila manikuru ali se razmala :(


              

           

   

Žao mi je što nisam imala drugačiju pločicu s uzorcima ali poslužila je i ova, koliko toliko.

Lakovi: Essence all in one, Avon Pink creme, Born pretty store crni lak za pečatiranje, Born pretty store silikonski pečat, Catrice gel 2u1 nadlak.

Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.