subota, 9. srpnja 2016.

MMS: Inspired by fashion

Bok šminkoljupci! Prošlu nedjelju u sklopu mms zadatka imali smo manikuru inspiriranu modom. Na prvu misao pala mije na pamet haljinica i kupaći kostim no ja tako nešto ne znam crtati niti imam pečate ili naljepnice s takvim motivima. Tada sam se sjetila distress tehnike i kako uz pomoć nje mogu napraviti karirani uzorak.

                    
                                      

Na nokte sam prvo stavila Essence lak all in one i nakon njega Avon Iceberg. Kada se bijeli lak osušio tada sam stavila Avonove lakove u žutoj, zelenoj i rozoj boji. Nažalost nije efekt kakav sam željela postići a sama manikura uživo je puno ljepša nego na slikama.

Lakovi: Essence all in one, Avon Iceberg white, Sunshine, Ocean blue, Pink creme. Koristila sam i bps tekući lateks ali sam ga stavila u pretankom sloju pa mi se teže skidao i zato mi je kožica noktiju takva kakva je. Nadlak stavljam uvijek naknadno a nadlak je Catrice like gel 2in1. Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica a mi se od sutra vidimo s novim manikurama :)

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.