srijeda, 12. listopada 2016.

Borne pretty store vinyl stencil fish scale

Danas vam donosim recenziju šablona od Born pretty storea koje sam izabrala za recenziju. Za šablone sam se odlučila jer sam vidjela nešto novo i željna promjene. U ponudi imaju nekoliko različitih šablona a meni se najviše svidjela ona sa motivom ribljih ljuskica koja me odmah asocirala na morsku sirenu.

                             
 

Šablone dolaze u kartonskom pakovanju koje na sebi ima srce a otraga veći otvor kroz koji možete vidjeti motiv šablone. Pakovanje se još dodatno nalazi u prozirnoj vrećici. Kada sve otvorite, naći će te dvanaest holografskih šablona za manikuru:

                               

Korištenje: Šablone se nalaze na čvrstoj i prozirnoj foliji a to će te vidjeti i osjetiti kada krenete raditi manikuru. Najbolji način, koji se meni pokazao za uzimanje šablone je taj da plastiku na kojoj se nalaze savinete a šablonu lagano noktom ili pincetom uz sami rub lagano zagrebete kako bi se odlijepila od podloge nakon čega je možete koristiti. Prije nego to napravite, izrežite jednu po jednu šablonu jer će te u suprotnome odlijepiti svih dvanaest šablona. Malo zeznuto, znam :/  Šablona je velika i bez problema pokriva cijeli nokat. Ljepilo je jako pa pripazite da vam je lak dovoljno suh kako vam se nebi podigao skupa sa šablonom. Da bi šablonu lakše zalijepili, zarežite je na par mjesta kako bi lakše legla a višak slobodno odrežite u koliko nemate tako duge nokte. Lak možete nanositi direktno sa kitom, a meni se pokazalo lakše i jednostavnije sa spužvicom tapkajući kao kod gradienta. Pažljivo i lagano uklonite šablonu kako ne bi uništili dobiveni uzirak. Ako vam se ne sviđa, postupak možete ponoviti no ne bih preporučila jer tada pogotovo nisam dobila željeni rezultat.

Izgled šablone na noktu:

                    

    

Naljepnica nakon uklanjanja je i dalje upotrebljiva s manje ljepila na sebi pa postupak možete ponoviti još jednom, na još jednom noktu se već teže hvata ali radi! Ja sam za manikuru potrošila samo pet šablona. Iako su šablone efektne za njih treba malo vremena, strpljenja i prakse. S njima mogu raditi početnici, i oni koji su već majstori u manikurama.

Savjet: Koliko god lakovi sa shimmerom bili privlačni, njih izbjegavajte. Razlog? U koliko se odlučite nanositi lak sa spužvicom kao gradient budite spremni na shimmer po cijeloj kožici oko noktiju. Drugo, lak je teže uhvatiti za slikati ja sam jedva napravila par slika koje ću vam sada pokazati. Htjela sam efektnu manikuru na plavom laku kako bi dobila taj sjaj ljuskica koje imaju sirene. Sama manikura je uživo puno ljepša nego na slikama i to mi je žao što vam ne mogu pokazati :(

  

    
    
    

Ono što još možete napraviti je da šablonu izrežete prema obliku nokta a višak bacite. Tako izrezanu šablonu stavite preko lakiranih noktiju, zaštite nadlakom i imate sigurnu i efektnu manikuru!

Šablone možete naći ovdje pod nazivom Tips/Sheet Fish Scale nail vinyls  po cijeni od $ 1.29

Prilikom kupnje možete koristiti i moj kod za popust  -10% a popust se ne odnosi na već snižene proizvode.

                               

Jeste li probali šablone? Ako ne, da li ih planirate uzeti?

*PR product

2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.