petak, 14. listopada 2016.

Catrice lak The sky so fly i 2u1 like a gel nails

Bok šminkoljupci! danas ću vam pisati o laku kojeg sam nosila samostalno i kao nadograđenu manikuru te o nadlaku kojeg stalno koristim.

Catrice 114 The sky so fly

                                          
Lak dolazi u staklenoj bočici prepoznatljivoj catrice lakovima. Boja je prekrasna svjetlo plava sa mrvicu sive boje u sebi. Četkica je mala, normalne širine i na vrhu lagano zaobljena. lak se nanosi lako i ravnomjerno. Tekstura laka je kremasta, te se brzo suši.

                                    

Trajanje laka na mojim noktima je otprilike 4-5 dana više od toga i ne može izdržati.

Catrice 2u1 like a gel nails base& top coat

  

Catrice like a gel nails 2u1 je proziran lak koji dolazi u bočici standardnoj za Catrice lakove. Četkica je duga i ravna, ravno rezana. Lak se može koristiti kao bazni lak i kao nadlak. Ja sam ga od početka koristila samo kao nadlak u svakoj manikuri. Četkica mi je malo kupila lak s noktiju u početku a to sam kasnije riješila korištenjem debljeg sloja nadlaka kako bi četkica dolazila što manje u dodir sa manikurom.

                                         

Ono što je zanimljivo kod lakova, neovisno o brendu, svaki bazni lak ili nadlak koji sam imala mi se počeo zgušnjavati već od pola bočice. ne znam kako ni zašto, no lak mi je svakako mrvicu gušći.

Sam nadlak mi produži trajanje manikure za dan-dva što je meni dovoljno do iduće manikure.

                      bez nadlaka
      
     
                bez nadlaka

  
                 Catrice lak in the sky so fly nadograđen sa water marble tehnikom + nadlak

Jeste li probali Catrice nadlake? Imate li najdraži nadlak ili lak kojeg uzimate čim se bočica potroši?

*PR proizvodi 

Broj komentara: 6:

  1. Ajme nijansa je stvarno predivna, sjecam se da sam ga još prije gledala! :D *O*

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa kako lijepa nijansa! Imam sličnu od Essencea, no već mi se počela zgrušnjavati, tako da je vrijeme da damo šansu ovoj bočici! xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas razrjeđivać za lak u juliana nails koji je duplo jeftiniji od opi a spašava lak. drago mi je da ti se sviđa boja!

      Izbriši
  3. Post mi se bas dopada, kao i proizvodi, pratim te :D

    majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa moj rad na blogu :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.