nedjelja, 9. listopada 2016.

Favourite Polish

Bok šminkoljupci! Danas u sklopu nedjeljnih manikura nosimo najdraži lak za nokte. Kada ste ljubitelj dekorativne kozmetike, pogotovo lakova, kako izabrati najdraži kada je svaki lak poseban? Ja sam mislila da ću na kraju završiti sa pet različitih lakova na noktima pa sam se odlučila samo za dva. Već ste ih vidjeli na blogu a nisam ih dugo nosila:


                                   
   

Nakon Essenca i anti split prozirnog laka, na nokte sam stavila Essie Jam'n' jelly i P2 sand style adorable. Divan teksturni lak i još u rozoj boji. Oba laka možete vidjeti ovdje i ovdje. Jesam li bila predvidjiva po pitanju boja i laka ili vas je odabir iznenadio?




Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica.

Broj komentara: 6:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.