ponedjeljak, 4. rujna 2017.

Favorites of August

Bok šminkoljupci! Dolazi nam polako jesen, iako sam ja još uvije u ljetnom raspoloženju. Zapravo, voljela bih se još malo kupati i sunčati prije nego što sve kremice za sunčanje spremim u ladicu. Nemam ništa protiv jeseni, ali neka ljeta još malo :)

Prošli mjesec bilo je minimalno proizvoda koje sam koristila. Šampon je ostao isti L'orealov za masnu kosu, a gelova sam toliko izmjenila da nemam ni jedan za favorite.
 Ali, krenimo od početka.


          

Avon Anew Reversalit je krema koja u sebi ima korektor, bb kremu. Lagana je, brzo se upija i na koži radi lagani blur efekt tako da je ton ujednačen, koža glatka, mekana.

Avon Trude Mirracle glow je ulje koje se nanosi na suho lice i koje u doticaju s vodom postaje mlijeko. Uklanja makeup, nježan je prema koži i nema masnog efekta.

Olival zlatno ulje sam koristila prije spavanja a treba samo par kapljica! Osim lica obavezno namažem vrat i dekolte.
Afrodita i okoloočna krema od kamilice je odlična! Bogata, gusta, nahrani moje suho okolooočno područje, a treba je tako malo, tako da se još nisam makla od vrha. Sad znate koliko će vam trajati ova divota u teglici.

Avene Couvence je linija koja ima: kompaktni puder, korektore, maskaru. Mozaični puder u kamenu je super. S njim se može fiksirati šminka, matira lice, i izdržao je sve one viskoe temperature s kojima smo bili zahvaćeni. Licu daje prirodan izgled i zdravi sjaj.



Avon Attraction Rush je predivan miris. Muški je mrvicu jači, no ne i prejak, a ako ih koristite zajedno, dobijete jednu zanimljivu kombinaciju mirisa koja se meni jako svidjela.

O svim favoritima sa slike tek vam imam pisati, tako da će biti recenzija na blogu. Koji su vaši favoriti za kolovoz? Veslite li se jeseni i jeste li već pripremili preparativu i dekorativu za godišnje doba koje nam dolazi?

1 komentar:

  1. Odličan post draga, ja posebno volim da čitam favorite jer su puni preporuka. Prvi put sam na tvom blogu ali ne i poslednji. Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.