četvrtak, 24. kolovoza 2017.

Avon sun krema za lice sa faktorom 30

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju Avonove kreme za lice koju sam naručila još lani a koju sam koristila sve do početka ljeta.

Avonova krema za lice dolazi u kartonskoj ambalaži unutar koje se nalazi krema. Krema je u tubi od meke plastike, s poklopcem na otvaranje.

                          
                


                                         

Krema je lagane teksture te se brzo upija u kožu, miris je lagan i nenapadan.  Osim toga, ovo je i krema s efektom hlađenja pa je sama krema na licu još više ugodnija, i ne ostavlja masne tragove.  Kako sam počela koristiti BHA kiseline, kremu sam nanosila redovito, odmah ujutro prije izlaska iz kuće. Krema je moje lice sačuvala od crvenila, nije mi uzrokovala nikakve neželjene reakcije i prištiće.



                                      

    

   INCI:

   

       Jeste li probali proizvode iz Sun linije? Ako jeste, koji vam je najdraži?


   



Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.