srijeda, 9. kolovoza 2017.

Spring vitamini i minerali

Vjerujem da već i sami znate koliko su važni vitamini i minerali u svakodnevnici. Tako veći dio  vitamina i minerala uzimamo u hrani, najčešće kroz voće i povrće. Meni osobno sami vitamini i minerali  iz voća nisu bili dovoljni, pogotovo ako sam fizički više radila, pa sam uz sve navedeno uzimala dodatno vitamine koji su dodatak prehrani.

Još na zimu imala sam priliku probati Spring vitamine koji imaju tijelu sve potrebne vitamine i minerale.

Spring minerali dolaze u čvrstoj bočici koja je dobro zaštićena. Ispod zatvaračća nalazi se folija kao dodatna zaštita. Tablete su duguljaste, smeđe boje  i obložene su zaštitnim filmom. Miris im je po vitamina i mineralima. U jednom pakovanju se nalazi 60 tableta a svaka tableta sadrži 900mg. Preporuka je piti dvije dnevno što sam i priva ždva-tri dana tako i radila, ali mi se sve to učinilo puno, pa sam uzimala jednu dnevno tako da mi je količina tableta bila dovoljna za dva mjeseca korištenja.

                 

                           
                         

                     
                     


         

                
               
 




U vrijeme uzimanja tableta, radila sam većinom jutarnje smjene, kasnije međusmjene, a sve u vremenu velike hladnoće. Dok su neke od mojih kolegica bile prehlađene, mene je prehlada zaobišla. Zapravo, ne samo prehlada već viroza i gripe, za koju se ne sijećam kada sam je zadnji put imala. 

Da su mi tablete pomogle u jačanju kose i noktiju to nisam primjetila, a ono u čemu su mi pomogle, bilo je da sam imala više snage i enrgije za izdržat smjenu na poslu a osim toga, zaobišle su me i sve moguće prehlade i viroze koje su tada bile prisutne.

 Iako su tablete namjenje osobama od 40+ ja vjerujem da ih mogu uzimati svi stariji od 30 pa nadalje i da će tablete sa sastavom odgovarati vašim potrebama.

Spring tablete dostupne su na Sophia.hr  po cijeni od 128,13kn dok ih sada imate na sniženju od 10% pa vas bočica od 60 tableta dođe 115,32.  Isto tako na akciji  imate dvije bočice po cijeni jedne što je svakako više isplativije.


Jeste li probali spring tablete?  Koje vitamine i minerale uzimate? Slobodno mi pišite!

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg perioda korištenja vitamina i minerala.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.