petak, 4. kolovoza 2017.

Favorites of July

Bok šminkoljupci! Znam da me niste dugo čuli od zadnjeg posta. Radi se punom parom, već dva mjeseca radim u dva dućana, pola tjedna u jednom, pola tjedna u drugom. Sa smjenama isto tako, dio tjedna ujutro a dio popodne. Kroz jutro je lakše doći do posla nego kad radim popodne jer je tada kolaps po gradu a autobusi su iz 60ih i bez klime. Imala sam dva puta kvar kompjutera, kvar objektiva od fotoaparata a i mobitel je bio smrzavao i nije radio kako treba. Dakle, sva elektronika se počela kvariti, jedna za drugom. Sad kad sam objasnila zašto me nije bilo, idemo na bit posta, favorite!

                            

 Za moju masnu kosu L'oreal elseve je spas. Ovo mi je treća boca šampona i sa njim sam jako   zadovoljna. Kosa mi je čista, mekana a ovaj šampon ponovo kupujem i to u više primjeraka kako bi ga i dalje imala.

 Balea piling za tijelo s mirisom naranče i mente je odličan. Kremast, kakvog volim,nježan prema koži i super radi svoj posao.

*Avon oriental zen je divan gel za tuširanje cvjetno-biljnog mirisa. Radi nježnu sapunicu, ne isušuje kožu. Koža je nježna i mirisna još neko vrijeme nakon tuširanja.

 

   *Olival Sun oile je predivno! Iako je ulje, lako se nanosi na kožu, brzop upija, a miris je predivan. Ima isti miris kao  marmelada i marmelada u spreju. 

*Eucerin kids 50+ je sprej za sunčanje. Iako je bijele boje, ne ostavlja bijele tragove po koži niti kožu dodatno masti. Iako je sprej za sunčanje namjenjen djeci, slobodno ga mogu koristiti i odrasli :)

*San čoko-naranča je predivan body butter. Ima divan miris koji me asocira ja jaffa kekse. U debljem nanošenju se sporije upija, dok u tanjem sloju se upija brže. Ostavlja kožu mekom i nahranjemom ali i mirisom.




*Avon Attraction je divan i lagan ljetni miris. Imam isti miris i za muškarce koji sam počela korisiti. Malo je jači nego ženski a divno miriše. Cijena mirisa varira od kataloga do kataloga.

*Vichy ima novu liniju dezodoransa. Novi dezodorasni su na mineralnoj bazi, bez parabena, alkohola i aluminija. Miris je blag, a sam roll one me ugodno iznenadio. Premda se znojim više nego ostali, ja ne zaudaram toliko kao prije.

*Olival deo krema za koju imam same pohvale. Antibacterial je neutralnog mirisa koji super radi svoj posao. Neugodnih mirisa je manje, tj. pod kontrolom su a meni više nije toliko neugodno kad sam znojna i kada sam u nečijoj blizini.

Uriage uljni gel je bio u lipanjskom tester boxu. Koristim ga već nelo vrijeme i mogu reći kako mi koža voli Uriage proizvode. Nešto je rjeđe teksture a prema koži lica jako blag i nježan. Isto tako koža mi nije isušena.

*San uljni serum je namjen osobama zrelije kože, osobama kojima se tek javljaju prve bore a može se korisiti i kao prevencija nastanka bora. Iako bočica ima 10ml potrajat će jako dugo jer je dovoljno 2-3 kapi za područje oko očiju, usta i čela da se ulje nanese i razmaže nakon čega će se upiti u kožu. Ovo ulje ću još dobro isprobati prije nego vam napišem recenziju.

I to bi bilo sve za ovaj tip posta. Koji su vaši favoriti za prošli mjesec?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.