subota, 12. kolovoza 2017.

Avon senses oriental zen gel za tuširanje

Prije nekog vremena u paketu sa ostaim proizvodima, našao se i gel za tuširanje Oriental Zen. Gel za tuširanje dolazi u prozirnoj boci, sa čvrstim poklopcem na otvaranje. Na sredini samog pakovanja je i slika Japana sa kućom okruženom prirodom  tako da je samo pakovanje uklopljeno u tematiku senses gela. Gel je zele boje, ugodnog biljno-cvijetnog mirisa. Lagane je teksture, te radi nježnu pjenu.


                                           

Prilikom tuširanja sam uživala u opuštajućem mirisu jasmina i zelenog čaja. Gel za tuširanje ne isušuje kožu a sam miris se osjeti još neko vrijeme nakon tuširanja. Sam naziv je dosta pogođen i odgovara gelu, jer su mirisne note opuštajuće i ugodne a opet osvježavajuće zahvaljujući mirisnoj noti jasmina.

Gel sadrži 250ml a cijena varira od kataloga. U katalogu kampanje C11 cijena je 13,90.  Oriental zen i Floral su gelovi koji su limitirano izdanje, dok su ostali Senses gelovi u regularnoj prodaji. Jučer mi je došao naručeni gel za tuširanje California Glow koji jedva čekam probati!

INCI:                       

                                        

Jeste li probali senses gelove za tuširanje? Ako jeste, koji vam je najdraži?


*PR proizvod.

1 komentar:

  1. Ove gelove za tusiranje obozavam. Jedino sto ne volim jeste pakovanje, zato sto se tesko otvaraju, i maltene svaki put polomim nokat kada ih koristim. :( Leti volim Lagoon, a zimi onaj sa vanilom i sandalovinom, ne mogu da se setim tacnog naziva. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.