petak, 9. veljače 2018.

Favorites of January

Bok šminkoljupci! Evo nasu prvim ovogodišnjim favoritima za ovu godinu. Kao što će te vidjeti, neke stvari su ostale iste i ne promijenjene po pitanju rutine i njege a od ovog mjeseca se to polako i mijenja.







Uriage je uljni gel za čišćenje lica kojeg moja koži voli. Imam ga još malo, pa ću vjerovatno uzeti nešto od Uriaga za čišćenje lica jer sam sa njihovim proizvodima zadovoljna.

Vichy i Idealia piling je već toliko puta bio u favoritima. I vjerovatno vam sa njim idem na živce, ali što da radim kada ga volim i kada ga koristimm već godinu dana? :D

San je serum koji je namjenjen njezi lica protiv bora, sprječavanju bora. Miris je prekrasan, cvjetno- biljni, nimalo zagušljiv ( bar meni) tako da mi  se jako sviđa.

Uriage je krema koja je namjenja koži s crvenilom, svrbežom i ostalim iritacijama. Krema je lagana, brzo upijajuća a ja je volim koristiti na večer prije spavanja.

Eucerin sa spf 30 je nešto što korisitm mjesecima, pogotovo zbog tekućeg pilinga koji traži kremu sa spf kako mi koža od glikolne kiseline ne bi imala neželjenu reakciju na suncu. Iako sad sunce nije toliko jako, svejedno treba pripaziti na zdravlje kože.


                                   
         
Nivea Diamond& Care je super kremasti gel za tuširanje, koji predivno miriše! Ovo veliko pakovanje sam uzela u nekoj od trgovina jer je bio na akciji, a kako inaće imam velika pakovanja kupki i gelova, tako imam i Niveu :)

Balea mi je jedan od najdražih drogerijskih brendova jer su 1. super povoljni, 2. imaju širok raspon svojih proizvoda. I sad, čemu davati puste novce za ne znam koje regeneratore kad mi najobičniji Balein odgovara bez obzira koji je, i kad mi se slaže sa svakim šamponom koji uzmem za masnu kosu.         

Tutti Frutti je odličan brend koji na žalost više nije kod nas a koji ima super proizvode. Maslac za tijelo je odličan!
   




Tinktura je brend koji sam već par puta koristila, a čiji je prvi šampon bio od čička ( link ) i sad sam sa šamponom od koprive došla do kraja. Mojoj kosi je trebalo vremena dok je počela da djeluje na ovaj šampon u odnosu na čičak. I ne samo to, već ga i nešto više stavljam na kosu u odnosu na svog prethodnika. Sve u svemu, ovo je šampon za masnu kosu s kojim sam zadovoljna.

Olival miceralna otopina 2u1  je dvofazna otopina sa uljem smilja. Prije upotrebe se dobro protrese kako bi se faze spojile. Lagano i nježno uklanja sav makeup i sama miceralna je blaga prema koži lica a i očima.


                                     



Zara Black Amber je miris koji dolazi u setu sa Red Vanila koji mi je jedan od najdražih. Ovaj mirisi je nešto drugačiji. Mrvicu jači i svježiji, dok je red vanila laganiji, topliji i slađi miris. Oba mirsa su iz kolekcije Night Collection.

Catrice set za popunjavanje obrva je odličan set za koji imate recenzije po blogovima, i koji ja koristim jako dugo vremena, i malo je reći koliko sam zadovoljna.

 Avon i Mark rumenilo Chekky Melba. Dosta sam ga koristila, sad sam polako prešla na druge boje rumenila koje ću više koristiti dolaskom toplijih dana. Ovo je rumenilo koje bi odgovaralo svima, i koje se može nositi cijele godine.

 Za prve ovogodišnje favorite, to je ukratko sve. Uskoro ću i na godišnji odmor pa se nadam da ću po pitanju postova biti bar malo više aktivnija.


Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.