petak, 16. veljače 2018.

Olival zlatno ulje smilja

Bok šminkoljupci! Danas vam donosi još jednu recenziju Olivalovog proizvoda a riječ je o zlatnom ulju smilja. Ovo ulje ste imali prilike vidjeti više puta u mjesečnim favoritima i to sa razlogom. No, krenimo iz početka.

Ulje dolazi u maloj staklenoj bočici količine 15ml. Ima zlatni čep koji je ujedno i pipeta putem kojeg se proizvod još lakše dozira. Boja ulja je zlatna u bočici dok na koži izgleda svjetlije, gotovo prozirno. Miris je blag i biljni, meni ugodan. Piptea je jednostavna, pri dnu malo zakrivljena što olakšava korištenje samog proizvoda i kad dođe do kraja.


                                    

Ulje je namjenjeno suhoj, normalnoj  osjetljivoj koži lica. U sebi sadrži sedam hranjivih ulja: jojobino ulje, maslinovo, arganovo, nevenovo, ružino, bademovo, i ulje sjemenki marelice. Glavna aktivna tvar,eterično ulje smilja, potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora.

                                     
  
Ulje sam najčešće koristila u noćnoj njezi lica. Prvo bih lice očistila pjenom/gelom, zatim bi koristila glikolnu kiselinu a zadnji korak u njezi kože bilo je ulje. U dlan bi nakapala par kapljica ulja pa bi polako krenula sa mazanjem lica, po potrebi bi dodala još koju kap dvije a sve što bi mi ostalo na rukama stavljala bi na vrat i/ili dekolte.Kod mene je nekih 3-4 kapi ulja bilo dovoljno a sve više od toga bi bilo previše. Kako ga budete koristili, tako će te vidjeti koliko vam ga količinski treba nakapati. Preko ulja sam probala koristiti i kremu za lice, ali to se kod mene pokazalo previše, pa mi je samo ulje bilo dovoljno.  Ulje se upija brzo i ne masti dodatno kožu. Koža mi je bila mekana, prirodno sjajna, elastična.  Samo ulje nisam koristila kao podlogu za šminku, pa vam ne mogu reći kako bi se BB,CC kreme  ili puder ponašali preko ulja. Ovo mi je drugo ulje za lice koje sam imala priliku probati, a koliko sam primjetila, moja koža voli ovakve proizvode tako da će mi ulja svakako od sada pa ubuduće imati veliku ulogu po pitanju njege lica.



                    
Ulje možete koristi samostalno ili ga možete dodavati kremi za lice u koliko mislite da vam je koži potrebno više njege ili hidratacije. Meni je osobno samo ulje bilo dosta, pa nije bilo potrebe da ga dodajem kremi za lice. S obzirom na moju mješovitu kožu, ulje mi nije stvaralo iritacije, niti sam imala ikakve prištiće po licu. Vjerujem da bi ulje odgovaralo svim tipovima kože.


Ulje smilja možete naći u Dm-a po cijeni od 130kn za 15ml koje će vam trajati dugo vremena. Moja bočica je došla do samog kraja, pa ovo malo ulja što imam čuvam kao najveće blago.

Jeste li probali zlatno ulje smilja?

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg perioda korišetnja i bez utjecaja trećih osoba.
 

2 komentara:

  1. Uzivala sam ,na ovoj recenziji
    Giveaway je na mom blogu,ako zelite brzo zaigrajte .Hvala

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.