ponedjeljak, 13. kolovoza 2018.

Favorites of July

Bok šminkoljupci! Vrijeme je za još jedne prošlomjesečne favorite. Ne znam kako vi, ali ja koritim samo ono što moram, minimalno kozmetike, jer se na ovim temperaturama topi sve na meni. Koža lica mi je još više masna i puna nečistoća, itd....

Krenimo mi na favorite!

 Njega lica:
     
 Kod njege lica koristila sam CV gel za čišćenje lica koji je manjenjen mlađima od 25godina, ali i meni se pokazao dobar. Gust, voćnog mirisa, dosta bogate teksture, nježno očisti lice. S obzirom da je gust potrebno ga je dobro isprati. Nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije.

Uriage gel za lice je gušći, i teže se ispire s lica. U početku ga nisam voljela, jer se na njegovu teksturu treba naviknuti. Mene je u početku nerviralo osjećaj ljepljivosti kako i ispiranje koje je bilo potrebno da se ukloni sav pilin, a sad sam nekako navikla na to.

Njega tijela:


L'Angelica ima predivan    roll on protiv znojenja, koji je blagog mirisa. Od svih koje imaju u ponidi ja sam izabrala soft koji je od organske zobi. Ne sadrži umjetna bojila, parabene ni aluminij klorid.

Pepe Rosa je predivan gel za tuširanje koji ima nešto jači miris, meni odličan za ovo doba godine. Gel je lagan i kremast.

Ziaja i mini pakiranje gela s mirisom kašmira mi se svidjelo a miris mu je blag. Ziaja linija od kašmira mi se sviđa pa vjerujem da ću uzeti nešto iz iste linije osim gela za tuširanje.


Njega kose:               


                                 

Balea za mene ima odlične regeneratore koje sam već toliko puta nahvalila. I dalje ću ih uzimati jer mi jednako njeguju kosu kao i oni koji koštaju više novaca.

Afrodita i šampon od koprive koristim već neko vrijeme. Kosa mi je dosta oslabila, počela je ispadati, iako je ispadanje nešto manje nego prije. Unatoć svemu, ispadanje mi se nimalo ne sviđa. Ono što mi se sviđa kod ovog šampona je kako mi lijepo opere masnu kosu. Nije ga potrebno puno pa će pakiranje od 1 litre trajati dosta dugo.


I to bi bilo sve. Koji su favoriti vama obiljžili prošli mjesec?

2 komentara:

  1. Odlican post! Volim postove na temu favorita tako da sam uzivala citajuci!

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga!
    Ako želiš možeš mi uzvratiti follow i pogledaj dva poslednja posta!❤
    Sara Pokorni

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.