utorak, 4. rujna 2018.

Favorites of August

Bok šminkoljupci! Još jedan ljetni mjesec je polako iza nas, dok vrijeme polako naglašava novo godišnje doba.  Još malo pa ćemo se svi ušuškati ispod dekica, pijući topli kakao ili čaj dok na tv-u gledamo omiljene serije. Da ovo nebi bio neki romantični post o uvodu i jeseni, ajmo mi ipak na favorite:

       
Kod gelova za tuširanje najviše sam voljela Douglas s arganovim uljem koji lijepo njeguje kožu bez isušivanja i ima ugodan miris.

S Oliver je isto jedan nježan i blag gel za tuširanje, uz toaletnu vodu  iz iste linije sam miris će trajati još duže. Gel je blagog i umjerenog mirisa.

 Balea ima odličan piling koji je nešto finiji nego što sam naviknuta. Malo je gušći i nekako finiji, ili se bar tako meni čini? Uglavnom, piling radi svoj posao, miris je slatkasti  ništa pretjerano.


   
CV je Mullerova marka a ja imam gel za čišćenje lica koji je namjenjen mlađima od  25              godina :D Iako sam davno prešla tu granicu, svejedno ga koristim. I za čišćenje lica radi super posao.

Garnier ima odličnu liniju za njegu kose Botanic Therapy koja je pun pogodak, bar po ovome što sad mogu vidjeti. Šampon ima srednju teksturu, zlatno-smeđe boje, predivnog bademastog mirisa. Dobro opere kosu, ne masti je dodatno.

Botanic leave-in regenerator je solidan proizvod. Koristim ga prema potrebama moje suhe kose. Iako je srednje teksture, na prvu mi je izgledalo kao da će mi dodatno izmastit i otežat kosu, ali tu sam se prevarila. Moja kosa je 'žedna' pa je ovaj proizvod upila jako brzo. Potrebna je mala količina proizvoda koja se ravnomjerno stavi na kosu i za cca 5 min proizvod se upije u kosu.







Balea maska je rjeđe teksture, lagana za nanošenje, još lakša  za ispiranje. Kosu ne otežava niti je dodatno masti pa je kosa mekana i nahranjena.

Regenerator je rjeđe teksture, blagog i ugodnog mirisa breske. Ovo su proizvodi koje kombiniram s ostalim brendovima poput Garniera i za sada sam zadovoljna rezulatima koje imam s ovim proizvodima. Znam da ne mogu očekivati turbo promjene po pitanju kose, i sama frizerka mi je rekla da će mi trebati najmanje tri mjeseca da se kosa oporavi. Kako će sve skupa ispasti, pisat ću vam kroz postove i videa pa ćemo skupa vidjeti što djeluje ili ne, samo imajte na umu da smo svi različiti i ako nešto djeluje meni, ne mora nužno i vama.

Koji su vama proizvodi obilježili kolovoz?                                      



3 komentara:

  1. Super post.Kolovoz mi je obilježio Ziajin mousse za tijelo acai berry kao i dnevna krema iz iste linije-savršeni.Jako mi se svidjela Avonova noćna krema +35 iz Reversalist linije kao i okoloočna krema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da vam se sviđa post :) Ziaja proizvode iz nekih linija nisam probala. Noću kremu od avona isto nisam probala, ali doći će i to na red :)

      Izbriši
  2. Prosto obozavam Baleine maske kao i ostalu preparativu tipa samponi, losioni .. obiljezavaju mi citavu godinu ne samo august haha :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.