ponedjeljak, 21. siječnja 2019.

Nuxe Bio beaute detoksicirajuća maska s vitaminima

Bok šminoljupci! Danas vam donosim  recenziju Nuxe maske za lice koja je iz njihove Bio Beaute linije.

Maska dolazi u maloj kartonskoj kutijici na kojoj pišu svi podaci, a koju sam ja nažalost, bacila. :(

Maska dolazi u maloj, čvrstoj, okrugloj posudici koja nakon otvaranja ima zaštitnu foliju. Nakon što otvorite pakiranje, zapuhut će vas divan i osvježavajuć miris maske. Maska je gelaste teksture koja se prilikom nanošenja pretvara u uljnu. Preporučljivo ju je staviti u debljem sloju što inaće i radim kada su u pitanju maske. U dodiru s vodom maska je mliječne boje i teksture.


                                         
                                       




Maska je namjenjena svim tipovima kože, bez obira na dob. Koža lica izgleda svježija, sjajnija. Koža je čista, mekana i nahranjena. Ovo je jedna od daleko boljih maski koje sam imala prilike probati.

Biljni sastojci i/ili bio certificirani sastojci :
- ulje organskog sezama,
- cvjetna vodica organske naranče,
- ekstrakt listova organske mirte
-esencijalna ulja naranče, limuna I tangerine


99,3% sastojaka prirodnog porijeka
32,8% sastojaka dobivenih organskim uzgojem
Bez parabena

preuzeto sa sophia.hr

Rok trajanja je šest mjeseci a ja je ni u tom periodu nisam uspjela potrošiti. Nastavila sam je i dalje koristi jer maska nije promjenila boju i miris te mi u nijednom trenutku nije uzrokovala nikakve neželjene reakcije ni prištiće.

Nuxe ima svoje proizvode u Dm-a, na Notino.hr, Sophia.hr -> gdje je maska trenutno 146,52kn.

S maskaom sam jako zadovoljna, svakako ću je koristiti i dalje a i kupiti prvom prilikom.

*Pr proizvod. Recenzija je napisana iskreno bez utjecaja trećih osoba.


1 komentar:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.