četvrtak, 3. listopada 2019.

Empty #2

Bok šminkoljupci! Evo nas u novom postu,u kojem ću vam pisati o potrošenim proizvodima. Skupilo se dosta toga, pa da odmah krenem na sam post:






Essence i fresh& fit puder je ugodan na koži, lagane teksture. Lijepo se blenda i traje na koži. Trajnost     mu je solidna, kod mene je izdražao 6-7 sati, koliko sam ga nosila u toku dana. Na T-zoni će kliznuti te ga je potrbno popraviti.

Afrodita i okoloočna krema od kamilice je super krema, dosta gusta i treba jako malo proizvoda za područje oko očiju, tako daće i sama krema dugo trajati.

Catrice multi color blush Riviera rose je prvorumenilo od Catricea kojih sam davnih godina kupila u ljekarni, jedini razlog zbog kojeg sam ga bacila je taj što je kod mene poprilično dugo vremena.

Avene i matirajući puder iz   Couvrance linije je odličan,na žalost ide u koš jer mi ga je vlaga uništila.







Garnier i Botanic Therapy sam lani koristila kada mi je kosa bila loša: suha, oštečena, ispucana. Tada je  kosa iz suhe ponovo prešla u masnu a onda sam prešla na šampone za masnu kosu. S ovim šamponom sam bila zadovoljna, leave in balzam im je super, ostale proizvode iz ove linije nisam probala.

LPM sam koristila kada mi je   kosa bila u masnoj fazi, i sjećam se da mi je bio dobar te je više puta bio i u mjesečnim favoritima.

Gliss uljni sprej je dobar, ne masti kosu. Dovoljno ga je malo staviti da kosa bude mekana. Na žalost, zbog nedovoljnog korištenja bio je zapostavljen, a samo ulje    se nakon nekog vremena pokvarilo :(

                                   
Avon California Glow je predivan gel za tuširanje, koji ima osvježavajući miris.

Balea piling je bio LE kolekcija i kaoi sa svakim njihovim proizvodom bila sam zadovoljna.



Olival kremasti piling gel je odličan, nježan za kožu. Biti će dobar svima koji ne vole grublje pilinge i koji imaju osjetljivu kožu. Više o pilingu imate ovdje.
         



Avon i mlijeko za uklanjanje makeup-a je moj  dugogodišnji favorit, jer je nježan prema koži a svaki makeupje uklanjao bez problema. O njemu sam pisala  ovdje.

Avon uljni odstranjivač koji je pogodan za sve tipove kože i koji u doiru svodom postaje lagano mlijeko koje uklanja makeup. S ovim proizvodom samalo za oči  imala love-hate odnos jer je mene samo mlijeko iritiralo za oči, pa sam s ovim proizvodom uklanjala makeup s lica a za oči sam koristila drugi proizvod koji mi nije radio iritacije.

Ganier i dvofazni odstranjivač je malo savršenstvo u bočici i ovo dvofazno malo čudouklanja sve! Malo je reći koliko mi se svidio, u kupaoni imam drugo pakiranje od 100ml koje rado koristim.

                                 
    
Fa Dark Passion je muški dezić s kojim je   Mr.V bio zadovoljan.

Nivea suhi šampon za kosu je spas kada nemate dovoljn vremena za pranje kose i kada možete odgoditi pranje kose za dan. Suhi šampon ima ugodan miris,  i ok radi svoj posao.

Elizabeth Arden Green Tea dugo je bio moj najdraži lagani miris koji sam koristila u proljetno/ ljetnim vremenima. Njega sam dobila na dar od drage Žane - nail crazy.

Aveo ima super odstranjivače, ovaj s mirisom lubenice radi svoj posao i to je sve što tražim.

                            



Skincode maska za mene je spas! Ovo je maska još iz Tester boxa, i stavrni je jedna od maski koju sam rado koristila a    od koje je koža bila meka, nahranjena.

Ducray gel za pranje lica i krema su mi bili od pomoći kada sam dolaskom proljeća ponovo imala sijećanje na pubertet a Durcay proizvodi su pomogli bar malo držati stvari pod kontrolom.

Declare kremice sam dobila u Mulleru prilikom jedne od kupovina (ja pitam testere kad napravim veći račun na odjelu drogerije i parfumerije!!! ) i kreme su ugodne i lagane za kožu.

                                   



Lancome uljni odstranjivač je iz jednog Božićnog seta kupljenog još davne 2017 godine. Nema iritacija, ukalnja maskaru brzo ijednostavno,štedila sam ga kako bi mi duže trajao. Brzo se troši,pa se nadam da ću jednom kada to budem u prilici uzet normlno pakiranje ovog odstranjivača.

Balea gel za dezinfekciju  je must have u mojoj torbici, u kući i kod Mr.V-a, kakona poslu, tako i kod njega u torbi.


        
Eveline krema za lice, hidratantna, lagana, gotovo vodenaste teksture. Ono što me naljutilo je to što se pakiranje odvojilo samim pokušajem da otvorim poklopac. Svaki put kada bi otvarala kremu, ova posudica unutar koje se krema nalazi se vadila iz ovog većeg vanjskog dijela, tako da sam uvijek držala taj manji dio pakiranja u ruci dok bi korstila kremu, pa bi je kasnije normalno zatvorila i ona vratila u ovaj veći i širi dio. Ne znam da li se to dogodilo još kome, da li je baš takvo pakiranje dopalo mene, stvarno ne bi znala ali je svakako pakiranje na čemu bi Eveline trebao više poraditi.

Alvedre serum od maslina- viđeno na instagramu i kasnije kupljeno. Miris je nešto na što sam se trebala navikuti, serum je lagan,kakav bi i trebao biti i bio je dio moje večernje rutine kada bi ga koristilaprije kreme za lice.

  Tonik od ružeje bio dobar, jedini 'problem' kod mene je taj što sam se od tonika odviknula pa ga ne koristim kao prije kao kada sam bila  mlađa.

       
Essence velvet 04 je ruž koji samkupila prošle godine, očito su temperature utjecale više nego sam mislila, jer sam ruž doslovno swatchala kad je ruž puknuo i pao na pod. Kupila sam isti ovakav jer je boja predivna.






  MUA ruževi 3 i 13,dakle ruževi okojima su skoro svi tada pisali, a recenziju i moje prve slike na blogu imate ovdje.               

                                       



Balzami s nešto s čim ja imam love-hate odnos jer rijetko kad nađem balzam da mi se baš sviđa a već dugo ni jedan koji bi zadovoljio moje kriterije: hidrataciju.

Avon: ugodan na usnama, nije težak ali za mene nedovoljno hidratantan

Bee Natural: slino kao i kod Avona, a jadnik se lijepo  opravo u vešmašini čime je postao  neupotrebljiv.

Inglot ruž za usne je za mene bio teško razočaranje, prvo što boja nije bila ni blizu od one na slici, drugo miris koji mi se uopće nije sviđao, a recenziju imate ovdje.

WNW sjajilo, iskreno nisam fan sjajila tako da sjajila kod mene više stoje u ladicama i skupljaju prašinu.

Avon tuš u olovci- nije stvar ni tuša ni biločega drugog koliko sam antitalenat za korištenje tuša, a sebi svaki put iznova govorim kako ću ga naučit koristit i napravit lijepi wing liner. Ima trenutaka kada pogodim od prve liniju tuša a onda na drugom oku bude strava i užas.




Chuppa balzam i Eos - preslatka pakiranja, da se ne ponavljam previše: ništa bolje nisu od standardnih mazalica za usne a ja najviše tražim hidrataciju.


                                     
                             
Essence i kremasti  korektori koji je bio dio LE kolekcije. Iskreno, nisam fan takvih proizvoda  jer se teže razmazuju, a više volim tekuće korektore koji se lakše nanose s aplikatorom i koje izblendam bez problema.

Ovo je miris od nekog brenda koji radi kopije poznatih mirisa, i sjećam se da mi je miris bio drag, čak je i bio u favoritima, a kako su zabranjeni originalni nazivi na ovakvim kopijama,više se i ne sjećam koji je miris bio predstavljen, pa zbog zakona mogu koristiti samo brojeve.

Essence rašpica koju sam koristila toliko da je došla u raspadajuće stanje, što je vidljivo i na slici.





Balea maske s mirisom jagode i borovnice. Crvena mi je napravila reakciju na koži, dok mi je plava bila odlična. Nisam sigurna da li se maske mogu jošuvijek naći   u Dm-a.

Balea maska, mislim da je riječ o peel off. Lako moguće da i je, ali mi sama maskanije sjela. Teško se ukalnja i boli, s vodom je lakše i jednostavnije a sama maska je poprilično gusta. Probala sam dosta peel off maski, i nijedna nije bila tako jaka i gusta poput ove.


                                 



Mullerove blazinice su mi najdraže koje korstim i uvijek imam barjedno pakiranje u rezervi.

Dietpharm magnezij 375mg dolazi u šumećim tabletama a uzimam ih kada radim teže fizičke poslove i kada sam dugo na nogama.

Čestitam ako ste došli do kraja. Potrošeno je 40 proizvoda i 5 testera.   Koje ste proizvodi potrošili u zadnje vrijeme i imamo li što zajedničko na popisu?

                  

2 komentara:

  1. I ja najviše koristim Muller blazinice! Garnierova dvofazna micelarna s uljem mi je također favorit! Meni osobno su za hidrataciju i održavanje usnica u odličnom stanju najbolji Carmex balzami za usne. Ništa im iz drogerije nije ravno, a ja ih neprestano koristim godinama! 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Mullerove blazinice zakon a Garnier mi je stvarno otkriće. Probat ću carmex, baš me zanima kakav ćemi biti

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.