utorak, 1. listopada 2019.

Favorites of September

Bok šminkoljupci! Evo nas u prvim mjesečnim favoritima i to nakon dugoo vremena. Kako sam dugo radila vani na otvorenome i gdje su bile vručine, nisam koristila puno kozmetike. Kroz rujan se dekorativa smanjila, a preparativa je zauzela malo više mjesta u beauty rutini. Krenimo redom:


Njega kose:


      
Schauma  je i dalje moj br.1 šampon po pitanju kose, za sada sam zadovoljana sa njim.

Balea ima dobre regeneratore koje uvijek iznova rado kupujem.

Garnier fructis i maska od banane je savršenstvo! Jedno ovo pakiranje mi traje godinu dana, jer maske treba jako malo. Kosa je mekana i nahranjena  to je sve što mi treba.

Njega lica:






Himalaya i gel za lice od jagoda je super! U sebi ima sitna zrnca jagode koje se vide, a sam gel je nježan i balg za kožu. Do sada nisam imala nikakvih neželjenih reakcija niti me sam gel isušivao, što je znao biti slučaj kod nekih proizvoda ovakvog tipa.

Nikel krema za područje oko očiju s kestenom i ulje su odlični proizvodi. Probala sam oba proizvoda zasebno a najbolje mi odgovaraju kada ih koristim zajedno. Prvo nanesem ulje na područje oko  očiju, a zatim stavim kremu i sve dobro umasiram. Koža na području očiju je mekana,nježna i nahranjena.

Luxea krema za lice Velvet Caviar mi upočetku i nije bila nešto pretjerano draga. Iako je kremasta, meni u proljeće nije odgovarala pa sam je ostavila po stani da pričeka neko bolje vrijeme za korištenje. kako se moja kremica od LRP potrošila, odluila sam ponovo probati Luxeu. U ovim jesenskim danima koži mi odgovara tekstura, brzo se upija i ne masti kožu. Koristim je na području vrata i dekoltea.

Njega tijela:         


                     
          
Lactovit je brend iz Španjolske a probala sam ga prvi put ove godine. Svoj primjerak sam dobila u beauty boxu, i malo je reći kako sam oduševljena ovim gelom za tuširanje. Dosta je lagan, ugodan na koži, blagog i ugodnog mirisa. Kako mi dragi ima problema sa svrbežom od iritacija ostalih tuširalica, otkrili smo da mu laktovit pomaže i da je ovo jedan od proizvoda nakon kojeg ga kože više ne svrbi. Jučer sam bila do dm-a, pa sam vidjela da imaju ovaj brend, sam gle dolazi u tri mirisa: Original, urea i od zobi, ako se ne varam.

Olival je brend koji jako volim a ova deo krema jedna mi je od dražih proizvoda koje koristim. O njoj sam već pisala recenziju.


Dekorativa:

                   

 L'oreal Mega Volume Miss Hippie maskara je maskara iz zaliha, kupljena davnih dana, i sad je ugledala ponovo svjetlo dana. Koristila sam je i prije, maskara je dosta mokra za moj uus pa sam višak odstranim. Kako je na sebi imala sigurnosnu etiketu, tako mi  je prilikom uklanjanja iste ogulilo boju sa pakiranja i natpis. Sama maskara je meni osobno super, ne ljepi mi trepavice niti mi radi grudice,prilikom kupovine nove, bacite pogled  na nju.

To bi bilo sve o favoritima za prethodni mjesec. Koji su proizvodi vama obilježili rujan?

Do sljedećeg tipanja,
xoxo, Tina
               

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.